• Sarasnaran

Eurovision Song Contest-tråden!!

Här ska det nötas under helgen!

Vinner Carola?
    Gräsligaste outfiten?
    Tjusigaste outfiten?
    Tabbarna och misstagen.
    Sjunger någon falskt?

Låt tankarna flöda! Cool
  • Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!
  • tahira
    Kattii - snälla släpp det. Det kanske var lite plump skrivet, med diskutionen är helt OT, så ta det utanför tråden eller skit i det. snälla..?
    If you can't be good, be careful.
  • Cheri
    Kattii skrev 2006-05-21 01:20:50 följande:
    Missisola: tänk på vad du skriver, är ju väldigt lätt att missuppfatta, speciellt över internet.Cheri: varifrån har du fått det? inga av mina homosexuella kompisar tittar på det iaf.
    Men men.. ok var ska jag börja??

Barbados Matthias, FF Patrik, Alcazar Andreas, Magnus Carlsson, Rikard Engfors, Christer Björkman...

Nämen förståru, det bara är så, det är allmänt känt, inget att diskutera ens
  • marina81

Säger bara Dima Bilan!! Puss puss till ryssen! Kan man bli finare än så? Det bästa (värsta) är att jag känner en kille som ser ut precis som honom ..

• Missisola

Tahira: Tack...! Eller hur - man kan skriva fel ord... inte för att mina kompisar hade brytt sig...jag är oxå en varelse..min dotter är en annan..så...

EbbaBebban 4-ever
  • Kattii

Missisola: det var dåligt formulerat ja, och så förstår jag inte varför du tar upp homosexuella som exempel överhuvudtaget, då det uppfattas som något negativt i ditt inlägg.

men som tahira skriver så är det ot, så jag ska gå och sova nu istället.

• Kattii

Cheri: men dom är ju artister?! vi diskuterade dom som lyssnar på schlager..

• Tesan81
    hårdrock = slager???? no way!!!
    Villemo
  • Tesan81

schlager stavade vist lite slarvigt

Villemo
  • Missisola

Usch det här var ju ingen kul tråd när man blir påhoppad... Jag har inte varit negativ på nått sätt... så jag fattar inte hur man kan vässa då?? Faktiskt! Undrar vem som är neggo?

EbbaBebban 4-ever
  • ming

Antar att Finland vann bara för att de var så "kontroversiella"....

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!