• Sarasnaran

Eurovision Song Contest-tråden!!

Här ska det nötas under helgen!

Vinner Carola?
    Gräsligaste outfiten?
    Tjusigaste outfiten?
    Tabbarna och misstagen.
    Sjunger någon falskt?

Låt tankarna flöda! Cool
  • Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!
  • Setta
    Roisin Dubh skrev 2006-05-22 08:17:48 följande:
    Vad jag vet har det spelats både den ena och den andra musikstilen i tävlingen genom åren.Därför tycker jag det är dåligt att gnälla när det fören gångs skull är hårdrock med. Varför skulle inte hårdrock "passa in" medan det tycks gå alldeles utmärkt med rap, opera, folkmusik, disco, funk osv.Lägre än Glocalnet! Om någon sa sig vara patologisk lögnare, skulle du då tro honom?
    Jag tycker inte rap heller passar in men sen å andra sidan e det ju en musiktävling så man ska skicka en bra låt o inte en viss genre...

Jag har inget mot vinnaren !!! Bryr mig inte !!
    Kul för Finland !! Heja Soumi !!!
    // Jessie, The mom
  • Gåsa

Ja det heter Eurovision SONG contest men borde kanske byta namn ändå till Eurovision SHOW contest......

Grattis Finland.

• Nikhita

xxmeyaxx

Åh! Bra idé! Jag vill också åka till finalnd och se ESC nästa gång

• vermilion
    Apif
    Alla är nog inte kinkiga bara för att det var Finland som vann.
    Jag tror, (läs jag hoppas), att Lordi hade vunnit även om dom hade kommit från Israel.
  • fernando

Thaleia: Vad GULLIGT!!!!
    Min 7-måmaders har inte riktigt förstått hur Lordi ser ut, men viftar ivrigt på armar och ben när hon hör Hard Rock Hallelujah spelas

• Maijlo

Eurovision Show Contest var ett skitbra namn!

• LillaLulla

Jag kan i alla fall berätta att stämningen på krogarna här i Finland var FANTASTISK!

• Yariija
    vermilion skrev 2006-05-22 09:39:39 följande:
    ApifAlla är nog inte kinkiga bara för att det var Finland som vann. Jag tror, (läs jag hoppas), att Lordi hade vunnit även om dom hade kommit från Israel.
    För mig hade det inte spelat någon vidare roll gentemot vlket land det var som deltog med denna vedervärdiga show som Lordi gjorde, om man skickar et bidrag som dom borde man skämmas, men det är min åsikt. Dock vill jag påpeka att det är inget landshat gentemot Finland, de är värda en vinst dock inte med detta bidraget, hade de haft ett annat hade jag gladeligen röstat på dem för att ett band som Lordi inte skulle vinna med något annat land.
  • MiaB72
    Tellarose: Varför inte det? Det är väl inte så att hela Europa har röstat på dem bara för att de är från Finland?
    Litauen - hur bra var den? Den kom ändå 6:a!
Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!