• Sarasnaran

Eurovision Song Contest-tråden!!

Här ska det nötas under helgen!

Vinner Carola?
    Gräsligaste outfiten?
    Tjusigaste outfiten?
    Tabbarna och misstagen.
    Sjunger någon falskt?

Låt tankarna flöda! Cool
  • Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!
  • Jennie med ie

Tellarose, vad var det som var äckligt och avskyvärt? Utseendet? Texten? Musikstilen? Pyrotekniken?

• Thaleia
    Tellarose skrev 2006-05-21 20:24:14 följande:
    Usch och fy för vinnarna, vill ni veta exakt vad jag tycker så titta i min blogg *morr* på dom!Puss
    Jag tyckte dom var rätt coola!
  • Kanelflicka

Jennie med ie...Lordi saknade brinnande blick, botox injektioner och en fläkt , därför är de avskyvärda

• Yariija
    Jennie med ie skrev 2006-05-21 20:29:13 följande:
    Tellarose, vad var det som var äckligt och avskyvärt? Utseendet? Texten? Musikstilen? Pyrotekniken?
    Utseendet framförallt, de har vänt och tagit bort stämpeln på Eurovison som ett famljeprogram, texten och musikstilen har jag inget emot och jag skulle förmodligen gilla låten om den dök upp i radion en dag utan att ha tagit omvägen via Eurovision. Musiken passar inte in i Eurovision (enligt mig skall påpekas), jag menar, hur positivt bemött hade t.ex. Carola blivit på en hårdrocksfestival?

Nej, fy och ve, Finland som man annars haft bra tankar om borde skämmas!
  • Shoegal

Men de hade ju vingar som uppvägde allt vad fläktar hette

• suzolina

menb hallåp man kan väl tycka att maskerna var fulla , hemska avskyvärda...hård rock handlar ju inte om att ha fula masker på sig !!!
    och alla tjejer hade inte botox injektioner, fläktar ...men de har ni kasnke missat

• Thaleia

Öhhh nu hänger jag inte med...är det bara en viss typ av musik som får vara med i ESC?

• Jennie med ie

Kanelflicka, och de saknade väl tonartshöjning??

Tellarosa, på en hårdrocksfestival ska det givetvis vara hårdrock. Men ESC är ingen schlagerfestival eller balladfestival eller jazzfestival, nej det är inte specifikt för en viss musikstil. Så den jämförelsen haltar rejält.

• Kanelflicka

jennie men ie,

Hur kunde jag glömma tonartshöjningen?
    Dumma dumma mig *bankar huvudet i väggen*

• Jennie med ie

Kanelflicka, såja såja... Alla är tillåtna att göra ETT misstag....

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!