• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • Leeloo

Johanna har 62 % av rösterna på aftonbladet...

• delifi2

Måndag den 29 december 19.30 - 20.00
    Fyra deltagare presenteras i en videoresumé som visar deras insatser i årets Expedition Robinson. Tittarna ringer in och röstar fram en vinnare.

Tisdag den 30 november 19.30 - 20.00
    Fyra deltagare presenteras i en videoresumé som visar deras insatser i årets Expedition Robinson. Tittarna ringer in och röstar fram en vinnare.

Onsdag den 1 december 19.30 - 20.00
    Tre deltagare presenteras i en videoresumé som visar deras insatser i årets Expedition Robinson. Tittarna ringer in och röstar fram en vinnare.

Torsdag den 2 december 19.30 - 20.00
    Vinnarna av måndagens till onsdagens tittaromröstningar tävlar om en finalplats. Tittarna ringer in och röstar fram en vinnare som tar den sista platsen i årets final.

Lördag den 4 december 20.00 - 21.00
    Finalisterna från Malaysia tillsammans med den finalist som tittarna utsett under veckan tävlar mot varandra. Efter tävlingen återstår två finalister. Tittarna och de närvarande deltagarna röstar gemensamt fram årets vinnare i Expedition Robinson.

• Mini78

Precis, heja Johanna!! Ska rösta som en galning på henne...

• Frugan

Nääää... Inte Jerry, inte! Kan ni säga att det har bara varit en mardröm och i verkligheten kom Johanna med i finalen istället av Jerry.

Faaaaaaaan Milla! Jag bara kan inte förstå henne!

• Sharooon

Att rösta fram Jerry som bete't sig som ett svin till final är som att se hur vårat svenska samhälle speglas.
    Dom som myglar bete'r sig mest illa trampar och trycker ner kommer av nån outgrundlig anledning alltid längst i vårt svenska samhälle----Så åxå Jerry!!

Låt vem som helst vinna! UTOM Jerry!

• 78an

Nu gäller det!!! Nu SKA vi rösta tillbaka Johanna till final och se till att hon vinner hela rasket!
    Hon bara MÅSTE komma med...

Hon leder ju stort i Aftonbladets omröstning ialla fall !

• badprinsessan

Heja Johanna, hoppas nu bara att inte nån annan typ jhonny har många rika vänner som lägger ut en förmögenhet på telefonsamtal för att hanska komma in igen....

Men var det inte fler än jag som äääälskade det senaste örådet?

Alla som har penga-pakt räcker upp höger hand...

• 78an

He he, jo jag gillade verkligen Robbans sätt på ö-rådet! Han är bara för skön! Han satte verkligen dit dem! He he! "Vi får hålla detta mellan oss och tittarna..."

Jag ska absolut rösta på Johanna på onsdag. Det var då man kunde rösta på henne efter vad jag fattade.

JOHANNA!

• piffan

Jag satt o mös hela ö-rådet....
    Robban är klockren.....

Svar på tråden Expedition Robinson 2004