• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • delifi2

Robban var verkligen störtskön
    å Dan bara satt där å ljög alla upp i ansiktet fast dom hade bevis, fattar inte hur han vågar visa sig på gatorna efter robinson.

• Pernilla75

Vem som helst...ja, helst JOHANNA då, får vinna utom Jerry. Jag brukar inte önska att dåliga saker ska hända människor men honom vill jag slå, riktigt jävla hårt. Vilket jäkla pucko! Hur blåst, korkad, töntig, omogen och egotrippad får man bli egentligen. Fattar inte vad Isabel ser i honom och hur de kunde rösta in honom i finalen.

Rösta på JOHANNA!!! Hon om någon är en värdig vinnare!

• Dramaonline

Jag börjar tro att det är nåt med Dan.... nåt som har en diagnos. Typ, vanföreställningar. Jerry är en hatisk mobbarkaraktär, men såna går det 13 på dussinet.

Fast jag kan ha fel, de kan vara helt vanliga, bara ihopklippta på det mest osmickrande vis.

• 78an

Jag klarar verkligen inte av varken Dan, Fike eller Jerry
    Jättejobbigt, men det GÅR bara inte!!! Hua....

• Mini78

Självklart röstar vi fram Johanna till final!

JOHANNA!

• Missisola

Idag så borde Dennis vinna dagens...eller???
    Isabel och Milla är de jag gillar MINST faktiskt..meningslösa brudar..som verkar avguda Jerry....
    Då är tom DanBanandensynske mer värdig för han kan ju lite ialla fall

Men det känns som JOHANNA borde ta den 4e platsen.l...HOPPAS

• Millans hustru

johanna bara MÅSTE vinna!

• Missisola

Jaaaaaa!!! Dennis är vidare.............

• delifi2

vad i **** hade Johanna gjord med håret, jkände igen henne först, men när ja såg närmare så såg ja attd va hon.

tur iaf attDennis fick så många röster, d känns skönt att en bra e me igen, nu fattas bara Johanna

• mejram

Ja fy så hon såg ut, som en riktig käring!! Och de blonda flickorna var verkligen stylade till två blonda bimbo-flickor. Nää - tillbaks till ön med hela bunten, så de får se bra ut igen

Svar på tråden Expedition Robinson 2004