• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • Saucy

Jaha - det var ju också öken! =(
    Vilket gäng i final alltså!!!! hahahaha

• ByggareBob

Fattar inte hur Milla kunde rösta på Jerry, har de ens pratat med varandra under ötiden? De måste blivit bästis å bundis på resorten efter att de åkt ut...T

• Missisola

Milla sa ju det ...att det var efteråt hon lärt känna han och han verkar ha haft tuffast... Hon verkade väldigt tjenis m Isabel...
    *iuuuuu* Måste säga att Isabel verkar väldans osympatisk...lite obehaglig..

• Mias

Ujujuj... De värsta 3 i final.. Hur kunde detta hända.. MEN, jag måste ju säga att hellre att Jerry vinner än Dan och Fike, Dan pallar jag inte med och Fike har mest glidit fram på en räkmacka.. Tror och hoppas på att Johanna kommer med och vinner skiten, ska rösta på henne, helt klart!!!

• Alina

Vi lade ner Robinson igår nu ser vi på Riket på kanal 1 istället .

• piffan

Jag vill inte se nån av dessa 3 vinna.....
    Men måste jag välja så blir det tyvärr Jerry...
    Han har ett jä*la sätt o attityd...men faktist den enda av dom som faktist varit själv på den där ön....
    Fikeklarar jag bara inte av...en smilfink..nää...ryser av honom...
    Dan är en riktig fegis...Vad har han gjort??Gjort sig illa på benet o på så sätt offrat sig för hela laget..ja,pyttsan heller...

Näää...Vill inte se nån av dessa som vinnare egentligen..måtte Johanna komma in o vinna....

*håller tummarna*

• SoM

Men, hur ska egentligen den sista tävlingen gå till? Den på lördag alltså, när vinnaren ska utses? Kommer inte igår hur det har varit andra år, men det brukar kanske bara vara telefonröstning då också? Jädrans massa ringande hela denna veckan isf! Synd att man inte verkar kunna rösta på nätet

• Pyris

Får se nu då om ryktet stämmer...Hoppas inte det....För jag vill inte att han ska vinna...

• JennyOEmilia

Jag hoppas på Johanna nu! Hoppas hon kommer in och vinner över killarna!

Svar på tråden Expedition Robinson 2004