• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Stumpan82

småtokig Det är jätte jobbigt att vara trött..Men tänk lite positivt...Man vet ju varför man är trött och då gör det ingenting för det är ju bebben som tar all energi ur en

• Småtokig

Stumpan82

Jo jag vet men jag trodde att jag hade blivit av med tröttheten eftersom den har varit borta nästan 2v.. Blev väl inte bättre av att jag inte kunde sova inatt pga en snarkande sambo...

• Stumpan82

småtokig det tips köp mitt val kvinna och testa omd et fattas lite vitaminer i kroppen

• StoltMama

HUr går de för evaeng? Ha någon tittat ut ännu?

EIO- Vet inte än om jag kommer på fl-träffen. De vore kul, jag ska operera mig den 15Juni på sjukhuset, så jag kommer att må dåligt några dagar!

• vikkis

jaaa jag undrar oxå. Evaeng har väl inte varit här på ett tag nu... ett tag = några timmar..hihihi

• evaeng

hej här är jag!
    har varit hos bm idag. sf-måttet är nu 40!har ökat lite till från förra veckan - såsom min vikt jaaa, har nu gått upp 24 kg!Men jag träffade faktiskt en arbetskamrat på stan och hon kunde INTE förstå att det var SÅ mkt - hmmm ska man ta det positivt eller

och en annan sak, var precis på toaletten och jag TROR att det var lite av slemproppen som kommit - jo det måste det ha varit men, då händer det ngt snart va? eller?

------------------

småtokig: Jag tycker att du ska köpa blutsaft på hälsokosten. Jag köpte det istället för järntabletter (slutade med niferexen pga alla biverkningarna) och mina järnvärden har varit bra hela graviditeten och man behöver x-tra järn med ju - sen tycker jag du ska köpa "multivitamin för gravida och ammande".det är ju vissa vitaminer som man inte ska äta som gravid, så dessa är bra! Så är du fullt garderad

• Småtokig

Evaeng

Ska kolla upp det.. Ska ju på inskrivning på Torsdag så min bm kommer väl säga åt mig att fixa sådant.. Är de bra på Trossö?

• StoltMama

Evaeng.... trodde du hade fått bäbis, men nej haha.... De måste kännas tungt. Vem ha du som BM?

Jag gick upp runt 14 kg, de e normalt mellan 11-15kg, ha jag läst. Oroa dig inte, bara barnet e bra ju!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3