• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Jordgubben06

Hej alla!
    Ja vi ska oxå ner till brunnsparken och kolla läget,det skulle visst va en tipsrunda där tänkte att vi kunde passa på att gå den det blir ju en skön promenad hoppas vädret håller i sig bara.

evaeng:blir det någon bebis idag tros??

• tinaaaaaa

Jordgubben06: Vad roligt med tips runda. Själv ska jag till en kompis som har en son på 2 eller är det 3 veckor hmm idag=)

• Bibabba

vad kul att känna sparkar, jag får nog vänta tålmodigt på det några v till. 060606 är verkligen ett kul födelsedatum! Jag firar nationaldagen med att ha fasadflaggan ute och rensa ogräs o röja på tomten. Skönt att äntligen ha lite sommarväder :)

• sessibell

Hej allihop sessibells pojkvän här!
    Vår lilla Ebba kom söndagen 4 juni kl. 18:34
    Vikt 3.930g
    Längd 52cm
    Sessibell skriver mer när hon kommer hem och hon hälsar till alla.
    "Bild finns"

• ClineE

Massor av Grattis till er lilla Ebba!!
    Hälsa henne med massor kramar!Cool

• Pyjamas

Hej på er!

Kikar in o kollar läget!

Oj, vad det händer saker. GRATTIS till Lilla Draken, JCMK och Sessibell till era bebisar. Håller tummarna för att evaeng:s bebis också tittar ut snart.

Här är allt bra. Alva växer och blir större o större. Hon är tre månader på torsdag. Fattar inte vad tiden tar vägen, det går så ruskigt fort.

Hoppas alla får en skön och trevlig nationaldag!

• jamtlandsstårs

Hej hej alla blekinge bor! nu är jag oxå en blekingebo den 14maj föddes lilla Maya, helt underbart att bli mamma, nu gäller det bara att lära känna den lilla tösen.

• evaeng

ååååh gullehöna! vad söt hon var lilla Ebba
    grattis!

jag är ännu hemma väntar och väntar - lite mer av slemproppen har kommit idag!är fruktansvärt trött idag med - låg och oroade mig för 6- slaget haha! men det blev ingen Damian

nu vill jag fråga en sak - och bli inte galna nu bara...
    men vad vet och tror ni om ricinolja - så här i slutet av graviditeten? jag har köpt det idag - MEN vill inte ta det riktigt än, kanske tar jag det inte alls! Men .... vad tror ni?
    eller vet kanske t om!! kramar

• Tate

Grattis till Ebba! Så söt hon är, hon ser så "vis" ut på något sätt på kortet, som om hon redan besitter all gammal visdom som finns!

Men det gör de kanske när de föds, sedan skrubbar vi det långsamt av dem...

• Jordgubben06

Grattis sessibell till er lilla flicka!

Har varit nere i brunnsparken i dag MYCKE folk var det där iallafall och trevligt oxå!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3