• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • tinaaaaaa

stumpan: ja under hur många gånger till man är nöjd Jag har bara bäddat en gång ännu.. Jo vagnen är fin, fick den av mina fastra beg, andvänd till 2 barn Jo hoppas det inte dröjer allt för länge innan man kommer ut och kan prov köra vagnen..

Getning stick har jag alltid haft ättika på en sockerbit, har hjälpt för mig Senast igår.

Lönnemåla: Jag hade jätte gärna kommit men tror inte jag kan, vi pratade om att åka ut till min pappas mormor, när min pappa äntligen är ledig. Men blir det inställt kommer jag gärna

ego: jag har sådan migrän Har druckit mycket, testade lägg mig i ett bad och slappna av men det vill inte ge sig *snyft* Någon som har något bra tips hur man kan få bort migränen? Hjälper inte att lägga mig i ett mörkt rum heller... Grrrr!

• eio

Huga, vad trött man är då. Och massor med sd och det trycker på neråt hela tiden. Skulle gärna "hänga av mig" magen en liten stund bara för att få ett andningshål och kunna vila lite från att bära på den.

Vi har haft ett litet lugnt och stilla kräftkalas här hemma nu. Bara jag, Nicke, Eric och så Erics farfar som är och hälsar på. Mysigt och gott!! Nu ska jag ta andra koppen hallonbladste för idag och sen lägga mig i sängen och läsa en stund innan det är sovdags.

• eio

Nu är koppen med te urdrucken och jag säger tack å godnatt!!

Kram på er allihop.

• Karlskronamammut

Go morron!
    I dag blir jag rödeby bo!!!!
    kl 11 ska vi till banken, sen börjar vi köra lådorna.
    fast det är i morgon som vi flyttar det stora lasset, puh, tur att vi har många flyttgubbar.

Är det ngn som vill sätta fart på sin bebis? - kom hit å lyft några lådor.

• lönnemåla

Det räcker med att jag vet söndag fm vilka som kommer. Tänkte baka i alla fall och det är aldrig dumt att ha en massa kakor hemma! Däremot gällde det hur många pajer jag behöver, det blir inte jordgubbspaj utan ananaspaj istället. Är det någon allergiker förresten?

• Popsy

Hej!! Eller rättare sagt god morgon
    Eftersom det e 2 blekinge trådar så har jag lagt in en länk till denna i den andra.

Hoppas att alla får en toppen dag o att man träffas hos Lönnemåla på söndag.

• vera79

Vad sägs om att skapa 1 ny tråd, Blekingetråden, istället för att ha 2 (då det är flera som hänger på båda)? Isåfall kan man länka till nya Blekingetråden, så att alla(föräldrar, blivande och andra intresserade)hittar dit!!!

• mira

ja, så känner inte folk att de inte passar pga av titeln. jag tycker vi ska ha en blekingetråd för prat. plus en tråd för själva listan - med bf, bebisar, barn - för annars försvinner själva listan.

• Stumpan82
    Jonah jag tror inte på det där att sätta igång förlossningen med att bära kartonger det gjorde jag hela förra helgen och även flytt städade det enda som hände var att bebisen fixerade sig...
  • Bibabba

Bra ide med Blekingetråden. Jag skriver bara i denna än så länge, men tjuvläser i den andra för att se vad folk som nyss fått barn skriver om där hi hi. Vem fixar???

• Karlskronamammut

stumpan - men då hände det väl grejer? Kom hit och bär lite så ska du se att det kommer ut.

• tinaaaaaa

så nu har jag lagt den nya och listan i trådstarten
    Denna tråden stängs ju snart endå, det är väl 3 månader....

ses i den nya tråden

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3