• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • tinaaaaaa

Hej på er. Nu är jag äntligen tillbaka.. internet har varit nere sen i onsdags.. jobbigt man märker att man är så beroende av det ju.. grr..

Jag mår ganska bra, bebisen sparkar och har sig nästan hela tiden=) Så mysigt.

Måste äta nu vrål hungrig ju=)

Stumpan: grattis till lägenheten.=)

eio: Jo men som joha sa kanske kan hyra folkets hus? Min kompis kunde inte följa med=/ Men vi är ju måna andra. Gud vad jag längtar=)

Snara och Alice: hej hej och välkommen hit=)

JCMK: massor med grattis kramar=)

evaeng: håller tummen att det var slemproppen=) det är ju en början i all fall.. =)

Liljan: så lite så=)

• StoltMama

Stumpan82
    Hur långt e du då?

De måste va jobbigt o va gravid under sommare, men de blir kanske ingen tur för alla gravida då.

• Stumpan82

Stoltmamma jag är en 168, men jag kan säga så här att för närmare 3 årsen vägde jag 90kilo så detta är ingenting

• StoltMama

Strumpan82

Ojj, de va inte bra. Men ha du gått ner eller? Jag menar inan du blev gravid?

• Stumpan82

Stoltmamma japp gick ner det för två årsen hade nog bara 2kilos övervikt när jag blev gravid.Ska prata med bm nästa måndag.Börjar få ångest att jag gått upp. vet ej hur mycket eftersom att jag inte klarar av att se siffrorna på vågen...Men har iochförrsig väldigt lätt att gå upp i vikt äter inte heller myckt onyttig mat kanske äter skräpmat mx två ggr i månaden och godis en gång i veckan

• Stumpan82

Mormorvädervax inte kul att vara utan internet så länge..Ja det ska bli kul att flytta fast det bara är 200 meter men nu ska vi inreda lägenheten precis som vi vill ha den....
    Så du har också en vildig i magen,

• StoltMama

Strumpan82
    Jag åt som attan när jag var gravid. men gick inte upp så mycket. Sen var jag äcklad av allt i början, jag låg inne en vecka o fick en medicin med ephedrin o koffein, vilket gör att man går upp o äcklas inte av mat. Nu ha jag några kilo jag kämpar emot starkt. De ha slutat ge den medicinen, nu får man köpa prostafen ha jag hört, nån åksjuketablett? Den jag fick e receptbelagd, så stark som den var, man somnade efter 20minuter av den tabletten, man fick inte köra på 24 timmar efter en sån tablett. Vilket gjorde att jag inte fick köra några månader plus att man knappt fick plats me ratten av magen, jag kunde ratta med magen haha....

• tinaaaaaa

stumpan: jo ganska i alla fall, fast inte när andra vill känna. När sambon känner an den med röra sig men inte när någon annan kännerp å magen..

• Stumpan82

mormorvädervax det är lugnt i magen när min sambo också ska känna..men när jag lägger handen på magen så kommer det riktiga sparkar

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3