• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • ClineE

Jag har bakat syltkakor på potatismjöl, det gick jättebra, är ju samma typ av deg väl....

• Jordgubben06

Stumpan82: Jag hade ingen citron med mig men hon(Pia) sa att dom blandat i lime i det glas jag fick och jag tyckte faktiskt inte stt det var så illasmakande som en del säger men alla tycker ju olika,enl. mig så var det som starktblandad saft,jag var såååå törstig så det åkte ner i en enda svep.

• Stumpan82

Jordgubbe06 då ska jag se til latt vara hungrig ochd et är ju ingen fara att man inte är hungrig så tidigt på morgonen...ja pis ska blanda min dricka också

• vikkis

jag tyckte inte heller att glykos belastningen var så farligt äcklig. Det smakade som en sliskig drink tycker jag. hihi

eio
    Under 100 dagars strecket. det går frammåt minsann. Tiden går ännu snabbare sen när man har sin lilla bebis hos sig. Min bebis är en månad nu.

• Annione

Jag tyckte glukosbelastningen var ok. Det jobbiga var ju att man inte hade något i sig innan. Så det blev något av en sockerchock. Men det var som riktigt söt citronsaft bara. Iskallt i ett stort glas så jag tyckte att det var lätt att få i sig.

Underbar dag vi har haft idag. Synd bara att jag jobbade till 16:15 och sen hade fackmöte tills nu. Men vi satt iallafall ute på mötet.

Jag har inte riktigt börjat räkna dagarna till bf, det känns tillräckligt nära att säga att det är mindre än 7 v kvar..
    Hoppas alla mår bra!/A

• Erill

Ohlsson: Jag är oxå gluten (dock inte laktos) så jag valde att ta med mig frukt till träffen. Kunde inte komma på nåt annat som alla kunde äta (både gluten, ägg, soja och laktos).

När vi ändå pratar fika, är det nån som är allergisk mot nån särskild frukt som jag ska undvika?

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3