• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • eio

Lägger upp listan till fikaträffen igen!
    evaeng - Jag tog mig friheten att ta bort dig från listan då du skulle på dop den dagen.

Vi kommer att träffas i Brunnsparken istället, kl 13.00 lördagen den 17/6. Vi ses vid parkeringen vid Bäckahästen. Medtag sol, glada miner, filtar, fika och barn!!! (Vare sig dom är i eller utanför magen!!)
    Välomna alla glada!!!! Skrattande

eio Tar med sig: 1 barn Fika: Fixar saft samt kaffe och te.
    Tate Tar med sig: 1 barn Fika: Vaniljdrömmar
    mira Tar med sig: 1 barn Fika: vanilj/kanelbullar
    Helena2 Tar med sig: 1 barn Fika: fruktsallad/frukter och glass
    MormorVädervax Fika: Kokosbollar
    Vikkis Tar med sig 2 barn:Victor 4 år och sin nya bebis Fika: Äppelkaka och vaniljsås
    Lönnemåla: Tveksam om alla tre barnen följer med. FIKA: Schackrutor
    JCMK :Tar med sig 1 barn.Fika:Rabarberpaj
    Jonah Tar med sig 1 barn och kladdkaka.
    ClinE Tar med 1 barn och ? Ngt. förslag på nyttighet morotskaka
    Liljan77 Tar med sig: ett barn Fika:Funderar
    Madi74 Tar med sig: Kanske 3 barn (återkommer snarast med hur många det blir) Fika: Kärleksmums/snoddas
    Jordgubben06 Tar med sig:Plastglas,papptallrikar och plastskedar
    Ohlsson tar med mig en bebis, lilla Maya  Fika: hmmm funderar...är ju lite känslig för gluten och lactos så jag får fundera ut nått bra kanske någons som har nått bra förslag??

Kopiera inlägget i sin helhet och lägg till dig själv på den påbörjade listan!!!

• Nicoles mamma

Satt och funderade på om man skulle hänga med. Men den dagen ska jag och jobbet vara med på sillarodden. Men hoppas att vädret blir fint och att ni får det trevligt!

• vikkis

Ja men då röstar jag för Brunnsparken jag med eftersom det är betydligt närmare och superfint.
    Det ska bli jättekul!

• Stumpan82

eio jag förstår precis hur du känner, det är jätte jobbigt när dom åker iväg på sina himla övningar..Men sist sambon åkte så tänkte jag på liten i magen och då kändes det bättre, man har ju en del av sin sambo/make inom sig

• Annione

Å så bra att det blir fika i Brunnsparken, då kan jag kanske vara med
    Det är väl ok om man inte anmäler sig än utan kommer med fikakorgen om man kan?
    Hoppas det är bra med er!/A

• Liljan77

Brunnsparken blir bra för mig.Dit e jag iaf säker på att jag hittar*L*

Vet någon om eva har åkt in?Så spännande*L*

• ClineE

Hoppas hoppas på att eva är på fölossnigen....

Idag har jag varit hos bm... inte så jätte kul är lite deppig för filuern har vänt sig i säte...och det är väl sent... ska på återbesök på tis. och ligger den fortf. i säte så blir det ev. vändning på ons....hade hoppats på att en låg som den skulle men A. gjorde exakt likadant..han hade dock vänt sig rätt tills återbesk. så jag hoppas på det denna ggn. också!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3