• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Tate

Ohlsson - babysim finns på Ronneby brunn. Eller fanns i alla fall. Ring och hör med dem.

• Tate

Vilken parkering menar ni egentligen? Jag är inte särskilt hema i Brunnsparken. Bäckahästar oc caféer känner jag inte till

• lönnemåla

Håller med Tate. Däremot vet jag vart parkeringen till Brunnshotellet är. Sen har jag för mig att det ligger en parkering vid det där huset med myrorna....

• eio

annione - Ja, klart man bara kan dyka upp med fikakorgen om man vill!!!

tate och lönnemåla - Jag hittar inte heller sådär väldans bra vid Brunnsparken eller i Ronneby överhuvudtaget

Men vi kanske kan samåka eller åka dit i karavan?? Tre kloka, skärpta kvinnor ska väl kunna klura ut det tillsammans!!!

Har sagt hejdå till Nicke nu, det var inget kul Gråter, började gråta oxå.
    Tur att mamma och styvpappa är här nere, annars hade jag känt mig jätte ensam.

stumpan - Ja, ska försöka koncentrera mig på bebis och Eric. Får försöka ha mycket inbokat att göra på kvällar å helger, då går tiden fortare. Det är alltid värst när man sitter hemma själv.

• mira

om ni vet var själva parken ligger ska ni nog hitta. när ni svänger över ån (hm antar att ni kommer från det hållet) så kör ni rakt fram direkt in i själva parken. då har ni wienercafét på höger sida och lite längre fram har ni parkeringen till höger den med. ovanför i backen står en stor vit häst - det är den som kallas bäckahästen.

• tinaaaaaa

Hej på er =)

Hur mår ni?
    Äntligen fredag... Och jag har varit på bondgård hela dagen med alla barnen.. Äntligen hemma,är helt slut, ska se om jag kan plocka i ordning lite och diska behövs med. Vi har varit så trötta dom senaste dagarna så det har bara blivit hämtmat.

Vad ska ni göra idag ?

• eio

Slutar kl 14, då ska jag åka hem och lägga mig på altanen å njuta av solen!!!

• lönnemåla

eio: Jag uppskattar att du kallar mig för klok kvinna......känner mig inte särskilt klok just nu.....har fått vaising på min struma.

• Karlskronamammut

Hej alla!
    Äntligen är våran uppkoppling tillbaka, varit utan i en hel vecka!
    Va står på här? Ngn som fått bebbe?
    Hoppas ni har det bra!

Kram!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3