• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Phantera

Håret blev nog bara bice!!

Natti!

//Mamma till två underbart söta flickor.
  • Sarasnaran

Morrn morrn!

Jag har precis gått upp!
    Tjohoo!
    Conny gick upp med lilleman klockan åtta, men kom tillbaka till sängen kvart över nio så vi har sovit sedan dess hela bunten. Very snajs.

• Phantera

Lyxigt du har det Snutti!

Undrar vad Lilou har för sig? Inte sett till henne på en vecka tror jag?

Idag blir lilla Daniela 5 månader!! Ska börja ge henne lite gröt!

Magnus har varit i Tierp hela dagen så jag har varit ensam. Eg. skulle han jobbat inatt men han hinner inte vila så mkt så han "får" vara hemma. Sen jobbar han 2 nätter sen är han ledig en vecka!

Har beställt tid för vaxning av ben och bikinilinje. Så man blir len och fin lagom till midsommar!

Nej...annat! Ses!

• Zmoothie

Hejhej!

Här är det somrigt och soligt.

Grattis till Daniela! Oj, fem månader redan...

Phant - Vaxa bikinilinjen?! Ajjja!! Eller?

Kikar bara in kort, ska fixa mat till ikväll strax. Vi ska grilla.

If the apocalypse comes, beep me.
  • JennyOEmilia

Phant> Kul med gröt. Hoppas hon gillar det. Oliwer tycker banangröt är ok, men ibland grinar han illa och klöker sig. Idag fick han prova äpple/bananpurée och det var inte så populärt. Så det lär ta tid med smakisarna denna gången... Kom inte ihåg att Emilia grinade så illa. Bara en gång då hon fick palsernacka. Men han kanske är mer kräsen!

Här packas det annars för fullt. Gör i ordning i skåp och lådor. Tvättar och förbereder inför hemresan... Vi ska ju hyra ut lägenheten, så allt måste vara bra.

• Sarasnaran

Du är flitig Jenny som städar i värmen.
    (antar att ni har mer värme-värme än vi )
    Så ni ska hyra ut ert hem?
    Om man får vara så rättfram att fråga , skulle vi kunna få hyra ert hem någon gång när ni är i Sverige kanske?
    Inte nu och kanske inte i år eller nästa år heller för den delen, men aja frågan är fri. Hihi!

Nu har vi sovit hela bunten i två timmar. Ohlala vad skönt deeet var!
    Nu är vi pigga och utvilade och ska snart äta middag. Perfekt!

Igår var vi på fd svägerskans studentkalas. Där var en bebis som var sju månader som vägde lika mycket som Hugo.
    När jag har läst om hur Oliwer och Daniela växer så har jag hajjat att Hugo är lite före sin tid med det mesta. Heffabebis! Men igår blev det väldigt tydligt. Haha!

• Phantera

Jenny > Du kommer ihåg att ge samma slags puré i 3-4 dagar innan du testar ngt nytt va? För att se om han ev. reagerar...typ allergisk reaktion eller så.

Dani tyckte väl sådär om gröten. Men det var vanlig havregröt. Mild, från 4 mån. Hade ingen annan för så små...var bara i närbutiken här. Men vet att de har annan gröt på stan...ska köpa det istället.
    Tänkte börja med gröt så det ersätter kvällsamningen...så förhoppningsvis sover hon längre på natten! Men det har jag ju tjatat om läääänge nu...men jag vill ju sooooova!
    Men ja...det gick i...fundersam...grinade lite illa ibland...klöktes ngn gång..men då hade hon fått för mkt i munnen...

Snutti > Ni bara sover och sover! Bra det! Passa på! Skulle jag göra om jag kunde!

Nu är det kvällsamning...sen ska vi testa vår nya gasolgrill...fast bara korv...
    BRÖD med KORV...haha

• Sarasnaran

Korv med bröd rockar!
    Det är banne mig det godaste att grilla, alla kategorier.

Ja vi bara sover och sover. Det är ju så sköööönt! Skrattande

Svar på tråden Tråddödarfolket #10