• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Phantera

Grattis Hugo på 4 mån-dagen!!
    Kyss
    Från fästmön...
    //Mamma till två underbart söta flickor.
  • Sarasnaran
    Ohlala!

Hugo skickar blöta slaskiga pussar till fästmön!
    Kyss
  • Krikelina

Jao skoj värre har jag här..
    Minnas första natt i nya sängen och om vi säger så här..hon sover inte!
    Helt hysterisk emellanåt...
    Just nu är det tyst men jag misstänker att hon står i hallen på övervåningen och tjuvlyssnar på oss här nere.

Nu lät det som om hon ska till och göra ngt hon inte får....slå på en glasruta..

SES!

• Phantera

Åh...så jobbigt då Krik! Men men...det går väl över får vi hoppas!

Denise tog av sig blöjan inne idag.
    Jag ska ju börja pott-träna...men har inte riktigt tagit tag i det.
    Men eftersom hon tog av sig blöjan själv så tänkte jag att tja...lika bra att börja då. Än så länge hamnar det på golvet!

Har beställt lite från ellos...en bikini och ett par träningsbyxor...Man får se till att välja rätt rabatterbjudande...blir en hel del skillnad på rätt och "fel"
    Tror jag hade 4-5 st erbjudanden att välja på...men rätt erbjudande blev det över 200 kr i rabatt!
    Jag gillar dessutom att ellos har express-tjänst! Så på tisdag kl 15 ska jag kunna hämta grejjerna...hoppas de passar!!
    Har beställt lite mer från HM...får se om de kan hålla sin lovade leverans den här gången. V. 25...dvs veckan som kommer...hm? De som skickat ut reklam för sommar-rea osv...är väl många som beställer då?
    Jaja...det lär jag väl märka...undrar vad jag beställde? Hm...hihi...
    Jodå, jag vet nog.
    Iaf 2 grejjer...öh

Nehepp...om man ska försöka gå och lägga sig.
    Imorgon på FM ska jag förmodligen gå på promenad med en kompis/bekant...

Natti!

//Mamma till två underbart söta flickor.
  • Krikelina

Dagens!

Puh!!! Nu är dopet avklarat och allt som hör till med mat och fika och så.
    Allt har flutit på bra och Minna var en riktig pärla i kyrkan.
    Jonna sov sig igenom hela ceremonin hon , prästen hade aldrig döpt ngn så "avslappnad" bebis ngn gång.
    Hon somnade efter en stund härhemma med och sover fortfarande så hon missade det kalaset med .
    Minna däremot ville inte vila på dagen efter dopet så hon krashade nyss och ska få sova en liten stund..hon var så trött så hon sov vid bordet, hihi.

Ja just ja...läggningsproceduren igår höll på i 2½timme så det var ju inte så farligt. Får väl se hur det går ikväll.
    Hon är inte så bra på att ta förändringar tycker om sina rutiner och sin säng hehe.
    Men nu sover hon iaf i sin nya säng som en stock .

Nu gäller det bara att ladda om batteriena inför nästa helg....
    Rauno fyller 30 på tisdag och det ska vi fira på midsommardagen så då blir det livat igen.

Nee nu ska jag lägga mig i soffan en stund och njuta av tystnade för jag tror nog att Jonna vaknar alldeles strax..hon har sovit 3 timmar nu.

Hej så länge !

• JennyOEmilia

Krik> Kul att allt gick så bra. Vad härligt att hon var så avslappnad.
    Verkar som ni har fullt upp med party nu för tiden!

Phant> Hur går det med gröten på Dani? Idag fick Oliwer lite banan/äpple-purée och idag tyckte han om det.

Funderar bara hur det kommer att gå med bröstmjölken, kommer den verkigen att producera mindre när man börjar med hela mål? Tycker mina bröst jämt är superfyllda. De blir väldigt lätt ömma... så där ömma och knöliga som precis innan man får mjölkstockning. Tycker att det är jobbigt.

I dag har vi varit vid poolen på förmiddagen och sedan åkte vi till vår favoritrestaurang och åt. Så nu ska jag bara grejja här hemma. Hänga upp tvätt och slänga i ny tvätt i tvättmaskinen...

Hej så länge!

• Sarasnaran

Vad skönt att allt flöt på Krik.
    Trevligt med avlslappnade bebisar.

Hugo sitter själv!
    Man får vara beredd om han skulle tippa bakåt, men annars tar han i med händerna själv om han skulle vara på väg "överbord".
    Lille STORA killen.
    Igår blev han fyra månader och imorgon är det ett år sedan jag testade positivt. Hihi!
    För ett år sedan var jag gravid! Känns ju knasigt!

Vi var iväg och tittade på lägenheten men den var inget för oss. Aja, nu har vi tittat iaf.
    Hugo och Conny sover. Ska väcka liten strax. Conny får sova till sex iaf. Han ska jobba natt.

Jag har köpt en ny bärsjal! Tjoho!

Svar på tråden Tråddödarfolket #10