• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Phantera

Merwen > Tristan valde en überbra färg!!!
    Tycker nog matchen var rätt spännande hela tiden...synd att ingen av "våra" målchanser inte resulterade i ngt mål...men men...

//Mamma till två underbart söta flickor.
  • MerenwenElanesse och Tristan

Phant ja han har bra smak hehehehe
    Har sett den nya filmen  sanningen om rödluvan ASBRA rolig & musikalisk
    sussa nu..

Natti

♥ Jag önskar dig allt vackert för du är Det bästa som jag vet ♥
  • Zmoothie

Hallå.

Trist med fotbollen... Men jag förstår mig inte på systemet riktigt, varför är det så illa att det blev 0-0 i just denna matchen?

Idag har jag varit på stan heela dagen. Superskönt väder! Nästan lite väl varmt ibland...
    Har haft en dust med min bröllopsfrisör. *inte nöjd* Så nu är jag lagom nervös över det. www.familjeliv.se/Bloggar-3-48/b9463p317049.html

Hoppas ni har det bra allihop i värmen!

If the apocalypse comes, beep me.
  • Phantera

Zmmoth > Halloj! KUl att se att du lever!
    Jo...det är ju alltid att bra att ha maxpoäng från början...typ. Sen trodde de väl att T&T skulle vara lättare att slå än t ex England så det är "nu eller aldrig" som gäller...eller? Kanske inte "eller aldrig"...men hellre nu än senare?
    Har man poäng från början är det inte lika viktigt att göra mål i de andra matcherna utan mest bara att hålla nollan...hm..eller nått...låter som att jag är mer insatt än jag är!

Nu är det nattnatt här...
    Sambon är på krogen...mupp! Drog för ca 30 min sen...lönt? Nääää...inte i denna håla...de stänger väl 01 eller 02.
    Och om jag inte gissar fel så hamnar han väl på efterfest också...han kommer säkert hem för att hämta mer sprit/öl först...BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
    Hör jag att han kommer hem går jag fan och upp och "låser in honom"...

Hoppas ni alla får en god natts sömn!

//Mamma till två underbart söta flickor.
  • Sarasnaran

Morrn!

Hoppas han kom hem i "tid" Phant. Fast jag kan nog som du tycka att han väl kunnat hålla sig hemma. Han är ju borta så mycket redan så då kan man väl sätta familjen som prio ett. *tycker han beter sig orättvist*

Jahaja, fotbollen... *orkar inte ens skriva något om det - ord är överflödiga*
    Nu blir det svårt att ta sig vidare ens i gruppen ju. Skrikandes

Hugobus somnade inte förrän närmre 22 igår men ville ÄNDÅ gå upp halv åtta!
    Var är rättvisan i det?? Vad är det för fel på honom??
    Nu sitter han i vanlig ordning i babysittern och bajsar.

Solen lyser här. Sommar sommar sommar! *sjunger*
    Ska tvätta lite när Conny vaknar sen får man väl ta sig ut i solen. Conny ska köra ut idag från halv ett så det blir inte mycket att umgås idag. Ledsen

Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Phantera

Hej...

Var uppe och ammade vid 20 över 2 och då var han INTE hemma!
    Han kom ca en timme senare. Hade mkt riktigt varit på efterfest. Han var hur full som helst...ungefär!!
    Fan vad sur jag blir!
    Daniela vaknade vid 5 i halv 5 ungefär...skulle testa gå upp o amma istället för att ligga i sängen. Men det sket sig med bredsladd... hon verkade sova vidare men sen slog hon upp ögonen och så var den natten slut!
    Och i säng kom jag ju ca kvart i 1!!!! Får skylla mig själv...men inte kunde jag veta att hon skulle vakna så tidigt.
    Plus att jag skulle varit trött om jag kom i säng efter att jag natt-ammat Daniela ändå...dvs en timme tidigare....

Ska som sagt äta hos Margot idag...så Magnus borde komma upp snart...för jag behöver duscha!
    Tvivlar på att han kommer må bra...vill säkert inte följa med till Margot, men han får skärpa till sig för jag orkar INTE åka iväg själv med barnen...känner mig inte ett dugg trevlig idag heller ...bläääää

Minna > Vad hade du för dig igår tro?

Snutti > Du berättade ju aldrig varför du var så arg!!

Nej..ska väl roa Denise...hon har tråkigt...jag har mest legat på soffan och vilat...men aj vad ont det gör när hon ska klättra på mig hela tiden

//Sämsta och tråkigaste mamman idag...

Hej hopp.

Idag ska jag jobbe & Tristan ska vara med sin farmor & farfar, de ska till ikea & Tristan ska klippa sig!! haha de har ju en sån här bil de får sitta i medans de klipper!
    jättebra!
    dock ingen "soldatfrilla" det ska bli nåt bra har jag ordat dem om

Nepp nu är han skitsur & trött..

Bai bai

HOWDY! hemma nu!
    de ringd eprecis! Tristan hade varit jätteduktig hela tiden!!! En helt ny kille saLena att han va ska bli såååååååå spännande att sehan!
    Jag bad om en punkarfrilla/hockefrilla hehehe
    vi får la se hur dte vart

Ska ta kort & lägga ut sen !

Snutt visst äre härrligt med SOMMAR!!!
    MERA!

Phant> Fy va trist, uscha buscha, din tur att gå ut nästa helg då
    Hoppas ni åkte till Margot så du fick lite avlastning!

Minna> Va det skönt att bada!? Vill åxå! vi får väl gå ut & sätta oss på gräsmattan här nere så har alla här i johannelund nåt att titta på hahahaha

Tinnis har väl öpnnat nu? kanske skulle dar dit nån dag.. hmmmmm

Jaja
    Nyklippt unge sover Jag Trött ska jobba hela veckan förutom imnorrn då måste jag styra upp lite grejjer,massa telefonsamtal med cpcsn & skolan... blörk!

Vazrt håller ni hus då??

Svar på tråden Tråddödarfolket #10