• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Sarasnaran

Då får du försöka göra som doktorn säger iaf Malin!
    Ska hålla tummarna för att det inte blir mer av det.

Nu har vi sovit en timme till. Känner mig egentligen mer trött nu än innan. Aja, 1-1½ timme till så är det dags att sova igen. *ser fram emot*

Jag ska jobba klockan 12 så lite vila hade inte varit tokigt. Höhö.

• Phantera

Hej hopp!

Mulet idag...skönt iaf...en liten pause från solen!

Sovit TRÅNGT i källaren inatt! Fick ju knappt plats...3 st i en 160 säng! Och Dani i resesängen...aja...svalt var det iaf.

Ska snart väcka Dee.
    Sen ska jag väl åka och klippa mig...weeee...*nervös* Blir säkert inget särskillt...bara kortare eller nått...men det vore kul "att göra nått"...

Malin > Jag har glömt bort minneskortet. Men jag skickar det idag...borde väl komma fram imorgon om posten sköter sig!

Jahopp...nehepp...ja...förresten!
    Ngn som testat Rosenrot? Fundersam
    Enligt det lilla häftet verkar det vara bra mot allt möjligt...eller ja...nästan ALLT! Haha...
    Aja...tur det är en gratis kur...*är lite skeptisk*

Ha en bra dag!

*kram*

//Oklippt...
  • Phantera

Jahahopp!
    Dött var det här!

Dagen har varit helt OK. Flickorna har inte varit så gnälliga heller...sen fick jag "komma bort" en timme till frissan!

Blev inget särskillt...eller ja...halva hårlängden är borta! Och lite uppklippt är det men inte alls mkt. Nu är "luggen" äntligen lika lång som resten av håret! SOM jag har sparat!! Men den har alltid blivit toppad och kortare än det andra håret eftersom jag inte klippt av det på längden, så det har aldrig blivit kommit i fatt och ngn gång har jag klippt i etapper lite så den har ramat in ansiktet...så nu ¤#&"(% skulle den INTE klippas av.
    Funderade ju på lugg...men nej, jag tror inte jag passar i det!

Var hemma och donade en sväng. Sen handlade vi lite. Magnus och jag skulle äta tacos och se klart filmen vi påbörjade i måndags! (Alexander). Den var helt OK tycker jag...inte så dålig som "alla" säger.

Vi köpte förresten färg och "slingfärg" till mig också...så det ska jag/vi sysselsätta oss med imorgon. Magnus fick välja färg!

Jahopp...snart sovdags...hoppas få sova mindre trångt inatt!

Natti på er!

Ps. Jag har fått se kattungarna, LIVE idag...åååh så söta de ääääär! Fast sötast var nog Lova som var såå trött!
    Minna var rätt söt hon med...sexy legs om inte annat! *Asg*

//Nyklippt
  • Phantera

Just ja!
    Malin > Hoppas dina värden håller sig i schakt och inte utvecklas till havandeskapsförgiftn!!!!

//Mamma till två underbart söta flickor.
  • MalinI

Jag hoppas oxå att det inte blir havendskapsförgiftning.

Minneskortet har kommit... Ska gå och sätta mig på balkongen en stund...

• Phantera

Gutttttten taaaaaag!

Allt väl med alla hoppas jag?
    Inte riktigt så varmt idag som det var i början av veckan...men det gör inte mig ngt!

Sitter här och väntar på att vi ska åka till Västerås. Måste köpa en airconditioner...vi kan inte sova! Varken uppe eller nere.
    Nere är det svalt och skönt...men trångt, så efter ett tag blir det varmt där med. Iaf för de som är varmblodiga. Denise verkar vara väldans varmblodig! Och då när hon blir varm så börjar hon fara runt i sängen och då kan inte Magnus sova...
    Själv ligger jag så nära kanten att jag nästan ligger på golvet.
    Dani ligger dock skönt i resesängen!
    Jag föreslog att vi bytte plats på Dani och Dee men det trodde inte Magnus att Denise skulle gå med på...hm? Man kan väl prova?
    Aja...

Har varit på BVC. Var en månad sen nu.
    Dani väger 7060 gr, 66,2 cm lång! Hon har vuxit 3 cm på en månad!
    Följer sina kurvor bra...längdkurvan drar väl iväg liiiite grann...men annars är det finfint!
    Glömde be om AD-droppar...kom på det när jag var på apoteket och skulle köpa solskydd och lite. Frågade om man kunde få AD-droppar där eller om jag var tvungen att gå till BVC. De hade som man fick KÖPA 46,50...va! Dyrt...aja...orkade inte gå tillbaka till BVC och Dani började bli kinkig...så jag köpte väl.
    Varför frågade hon inte om AD-droppar när jag var på BVC? Hon brukar AAAALLTID göra det...självklart inte när man väl behöver...haha...det är nog max 10 droppar kvar i flaskan!
    Jaja...

Ska väl försöka mig på att färga håret idag...eller ikväll när barnen sover blir det väl antagligen...

Ha en bra dag!
    Bye-bye!

//Mamma till två underbart söta flickor.
  • Sarasnaran

Tjing tjong!

Nu har jag varit och tagit cellprov. Gjorde inte alls ont och kändes knappt.
    GÖR ERA CELLPROV FLICKOR!!
    Fick utskrivet minipiller också. Inga fler barn på ett tag.
    Sen till bvc och väga och mäta.
    63,5 cm lång och 7530 gram tung. "Lilla" killen.
    Charmade sköterskan i vanlig ordning.

Ikväll ska vi på lillebrors förra flickväns student. Ska bli trevligt.
    Sen Sveriges match på TV. Vinna eller försvinna.

Haj!

• JennyOEmilia

Idag har vi varit hos läkaren med barna. Skulle egentligen vaccinerat båda barnen, men vaccinet var slut så vi får komma tillbaka imorgon. Oliwer fick hjärnhinneinflammationsvaccinet idag i alla fall. Och i morgon får han sin 3dje dos.

Emilia får hjärhinneinflammationsvaccinet imorgon.

Oliwer vägde 7120 g och var 70 cm lång och huvudet var fortfarande 41,5 cm.

Svar på tråden Tråddödarfolket #10