Gutttttten taaaaaag!
Allt väl med alla hoppas jag?
Inte riktigt så varmt idag som det var i början av veckan...men det gör inte mig ngt!
Sitter här och väntar på att vi ska åka till Västerås. Måste köpa en airconditioner...vi kan inte sova! Varken uppe eller nere.
Nere är det svalt och skönt...men trångt, så efter ett tag blir det varmt där med. Iaf för de som är varmblodiga. Denise verkar vara väldans varmblodig! Och då när hon blir varm så börjar hon fara runt i sängen och då kan inte Magnus sova...
Själv ligger jag så nära kanten att jag nästan ligger på golvet.
Dani ligger dock skönt i resesängen!
Jag föreslog att vi bytte plats på Dani och Dee men det trodde inte Magnus att Denise skulle gå med på...hm? Man kan väl prova?
Aja...
Har varit på BVC. Var en månad sen nu.
Dani väger 7060 gr, 66,2 cm lång! Hon har vuxit 3 cm på en månad!
Följer sina kurvor bra...längdkurvan drar väl iväg liiiite grann...men annars är det finfint!
Glömde be om AD-droppar...kom på det när jag var på apoteket och skulle köpa solskydd och lite. Frågade om man kunde få AD-droppar där eller om jag var tvungen att gå till BVC. De hade som man fick KÖPA 46,50...va! Dyrt...aja...orkade inte gå tillbaka till BVC och Dani började bli kinkig...så jag köpte väl.
Varför frågade hon inte om AD-droppar när jag var på BVC? Hon brukar AAAALLTID göra det...självklart inte när man väl behöver...haha...det är nog max 10 droppar kvar i flaskan!
Jaja...
Ska väl försöka mig på att färga håret idag...eller ikväll när barnen sover blir det väl antagligen...
Ha en bra dag!
Bye-bye!