• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Krikelina

Phant: Jäpp trådlös dator eller även kallad bärbar dator hihi.
    Btw, promenix nästa vecka?

Försöker skicka bilder till syster min via mailen men det vill sig inte..tar sån hiskelig tid.

Näe nu blir det nog lite amning och sen nog sussa lite.

• Krikelina

Just ja...
    Min msn funkar inte som den ska GAHHHH!!!!

• Sarasnaran

Godkväll!

Ja Phant, alla har redan sagt det jag tycker.
    Ni är två om dessa två underbara töser. För att dina ungar ska vara nöjda och glada behöver dom en nöjd och glad mamma. Det är svårt att vara de sakerna om man inte får sova.
    Prataprataprata, som Minna hade sagt.

F*ck på din msn då Krik!

Jag pysslar ikväll.
    Köpte vaxduk idag och ska fixa till någon slags förvaring att ha ovanför skötbordet. Vi får väl se hur "bra" det blir.

• JennyOEmilia

Ska lägga mig nu. Oliwer mådde illa idag när vi var på H&M, så han spydde och inte lite heller! Jag var tvungen att köpa en ny body till honom. Men han spydde ner den också. Sista spyan så spydde han galla. Stackarn. Det kom genom näsan också. Kom på att han tog ju vaccin i går och det är en vanlig biverkning. Men han har ju inte reagerat på det innan, så jag belv lite orolig. Han har dessutom bajsat 3-4 ggr i dag så han hade väl lite diarré också.

Hoppas han mår bättre imorgon.

Men han var så snäll hela tiden. Han skrek inte eller gnällde. Fick till och med ett leende mellan spyorna.

God natt!

• Phantera

Jenny > Åh! Stackars lille killen! Men han verkar varit tapper!
    Men det är så jobbigt att se de små må dåligt...iaf kräkas. Tycker det ser så läskigt ut!!
    Hoppas han är piggare idag!

Dani har typ ammat 3 ggr mellan halv 12 och halv 4...
    Sen vid 20 över 4 ville hon upp!!
    Fick henne att somna om...efter ca 20 min. Sen skulle jag flytta på henne, jag låg inte så bra...då vaknade hon till.
    Låg och grejjade...drog i mitt hår...slog på spjälorna på sängen. Sen vid 5 började hon växnas för mkt så då var det bara att knalla upp!

//Tröttare än tröttast...
  • JennyOEmilia

Zmooth> Så mycket fina bilder du har! Sååå kul att planera inför bröllop. Bantar du också?

Phant> Idag är Oliwer som vanligt. Glad och pigg! Men det såg läskigt ut igår. I natt har det gått ca 2,5 timma mellan amningarna. Antar att han behövde det.

På midsommarafton ska vi till Svenska skolan i Marbella och dansa och äta buffé och där kommer alla våra svenska vänner vara också med deras barn så det blir nog trevligt.

Mellan 11 och 12 ska vi till Emilias avslutningsfest. De brukar göra en marknad. Då får man ett kuvert med låtsaspengar, som barnen har gjort själva med lera. Sedan så får man köpa de grejjer och böcker de har gjort under året och då tar barnen betalt och så får de också öva på att räkna "pengar" och lämna rätt pengar tillbaka osv...

Sedan på lördag så åker vi till Sverige. YEESS! Åh, vad jag längtar.

Kanske inte blir av att jag kollar in här lika ofta då...

• Sarasnaran

Tjoho med bröllopsbestyr Zmooth!
    Jag är så attans avis!
    När blir det nu då? *minns inte*

Jenny - Stackars lille kräkpojken! Skönt att han verkar må bättre idag.
    Är du gift? Jag vill se bilder på ert bröllop isf! Skrattande

Hugo och jag ska snart gå och lägga oss igen. Åååh så skönt det ska bli. Bra vana det där.

• Phantera

fjong!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
Svar på tråden Tråddödarfolket #10