• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • MalinI

Lucas verkar ha klarat sig från den värsta magsjukan i alla fall. Han har inte kräkts sen 11 i fm... Peppar peppar.

• Krikelina

Hej hej!

Löste sig finfint på banken.
    Vi lyckades låna 20000 och samtidigt minska avbetalningstiden på topplånet, fråga mig inte hur men det gick iaf. Månadskostnaden ökade med nån hundring.
    Så nu ser vår ekonomi bra mkt ljusare ut .

Phant: Ja..vi förlorar inte lika mkt som er i månaden men då tjänar vi inte så mkt som er heller . Men förlorar det gör man...
    Vi tar ut i princip alla dagar (utom alla lägsta garanti) för att de ska kunna vara hemma lika länge. Minna har ju varit hemma tills nu och Jonna ska få vara hemma lika länge och så tar vi ut fler dagar nu för att det ska gå ihop någorlunda..men nu sket det sig ju iaf .
    Hursomhelst..nu är det löst iaf .
    Hittade ni nå fynd på öb då?

Malin: Skönt! Hoppas att han är frisk nu .

• Phantera

Krik > Låter bra det där med topplånet och avbetalningstiden!!

Barnbidragsspenderardags imorgon!

Natti nu!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Minna

Tjong tjong.

Sitter vid min kassa dator, som kan dö vilken sekund som helst, så jag skriver bara kort.

Phant-- jodå jag mår bra, mådde lite illa imorse, lite trött, men det är man väl alltid.
    Känner nog inte så mycket än.

Grattis Hugo på sexmånadersdagen!

Krik--Kul att ni löste det med lånet så bra! Bra jobbat!

Malin-- skönt att du fått sova lite, hoppas Lucas mår bättre nu!

• Zmoothie

Är du gravid igen Minna?! Förvånad Grattis!!

*måste läsa ikapp mig lite*

Här har vi semester, så det är bara slappande som gäller. I tisdags var vi faktiskt på Kolmården, hihi. Heeela långa dagen. Åkte vid 8.30 på morgonen, kom hem vid 19.30 på kvällen. Kul var det. Jag älskar delfiner, så den showen såg vi två gånger! Sen såg vi lille Enzo, galna Gabonapor, vargar, elefanter och massa andra djur förstås.

Annars har det varit mest slappa. Nu sitter maken min och spelar BF2, och tjatar om att han behöver en ny processor för det hackar så mycket. Räcka ut tungan

Grattis i efterskott Phant på bröllopsdagen, och Krik också, Hugo på sexmånadersdagen, Dani på sjumånadersdagen, Merenwen på 24-årsdagen!! (Hoppas jag inte missat någon nu? Skrik i så fall! )
    Och grattis på 25-årsdagen Venus!!! *fanfaaar*

Malin - Hoppas du inte mår dåligt! Snart kommer bebis.

• MalinI

Om precis en vecka ska jag vara på sjukhuset för att konsultera hur de ska gå till väga för igångsättningen 9:30 den 25.

Troligtvis blir det hinsvepning först för att få ett natrurligt start på värkarbetet. Är det fullt på förlossningen så får jag komma tillbaks dagen efter om värkarna inte har kommit av sig själv. Då blir det dropp och ta hål på hinnorna.

Behöver verkligen få slut på denna mardröms graviditet. Men snart är min lilla bebis hos mig. Längtar verkligen.

• Phantera

Ja grattis i efterskott Venus...om du nu läser detta?

Ska snart äta lite frulle och sen hämta Dee, köra iväg henne till Margot sen åka till Avesta och sätta sprätt på barnbidraget...eller ja...barnen behöver ju kläder!
    Ses!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Lilou

Hejhopp!

Forlat att jag inte skriver sa ofta...har jamt fullt upp kanns det som...stadar och moblerar om...stryker, tvattar och leker osv osv osv *pust*...hinner inte med mig sjalv..*gaspar*

Grattar alla pa en gang

Ska forsoka battra mig!

• Jessica C S

Hej alla!

**Minnas syster tittar förbi**

Kikar in här ibland, hos er trevliga tjejer!!

Är sååå glad att lillsyrran väntar barn, måste ju bara gå in hit och tjoa av mig lite.. hehe!

Phant-- vad skoj att handla kläder till barnen, jag älskar det! Köpte jeans till Elna på halva priset häromdagen, jag var nog gladare åt dom än Elna!!!

Snutt-- Kan inte förstå att din lilla lilla bebis är så stor!

• Sarasnaran

Hej tjejer!

Malin - Då är det ju snaaaart! Tjohooo!

Yael - Vad roligt att du kommer hit! Tycker minsann att du får vara här lite oftare!
    Ja tänk att Minna ska bli mamma igen! Helt galet är det!
    Du skulle sett mig studsa omkring här i hallen när Minna ringde.
    Helt insane! Ha!
    Kram på dig!

Krik - Skönt att det löste sig på banken för er.
    Du kan inte typ låna lite till oss också?
    Vi ligger typ 10 000 back som vi lånat på vår egen kredit. Har varit så knapert så knapert och inte ser vi någon ljusning heller.
    Blä!

Snart middag här.

För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
Svar på tråden Tråddödarfolket #10