Hej hopp!
GRATTIS HUGO!!
Stora killen!
Hittade ni någon bra försäkring
Snuttis? Jag hoppas det, för jag tror den försäkringen du tog när han låg i magen går ut idag?? Oförsäkrad skulle kännas nervöst...man vet ju aldrig OM det händer något. Det ska det inte göra så klart...det räckte gott och väl när han låg i magen!
Jag rek. iaf Trygg Hansa, de har bra barn och personförsäkringar!
GRATTIS i efterskott
Krik!
Ja...fan...däck är inte billigt!! Sen blir det ju inte billigare av att karln vill ha större fälgar!! Visserligen fick han dem till ett bra pris, och vi är de enda i Sverige som har sånna (iaf på en SAAB), men ändå!

Hatar avbetalningar! Ändå så är det på ett sätt bra att de finns!
Jag har tagit EN avbetalning på mig...den skulle inte ta sååå lång tid då jag skulle betala av den när skattepengarna kom. Sen tog vi sängen tillsammans, eller jag skrev på den iaf...så jag antar att den står på mig med!
Men den är snart klar också. Typ 1 gång kvar eller ngt sånt!
Sen är det Magnus djäkla dator...de är inte billiga...men den blir väl kvar till i vinter eller ngt sånt...sen har vi nog inga fler...och jag vill INTE ha några nya.
Vi förlorar ju 6-7 000 i månaden på att jag är mammaledig...så nu med 2 barn har man märkt att det blivit knapert. Med Denise tog jag visserligen ut fler dagar i veckan och så...men vi vill försöka spara lite dagar också. Jeje...
Kul att det går bra på dagis!!
Denise har varit hemma idag. Hon var lite snorig igår, sen fick hon nog ont ihalsen. Hon vaknade och var ledsen flera ggr. Sen när hon kom in till oss var hon rätt varm...och höll mig vaken i några timmar!

ALLTID när JAG ska gå upp ska det strula på natten också!
Aja...lite febrig är hon, typ 1 grad högre än vanligt bara...men hon fick vara hemma ändå.
Minna > HUr mår du? Är du så där fasligt trött? Illamående? Hoppas INTE!!
Malin > Hoppas din vila hjälper...nu är det ju bara en vecka kvar till den 25e iaf...eller ja...8 dagar...men det går snabbt!
Lilou > Hoppas din huvudvärk är bättre. Tittade i ditt galleri igår, hade för mig du skrivit att du uppdaterat lite bilder för lite sen, men då hade jag nog inte tid att titta. Så söt hon är lilla Ida. Hon ser så busig ut!
Oj....nu sprakar det i monitorn. Tror Dani är vaken.
Ska åka till ÖoB när båda vaknat...ska fynda lite förhoppningsvis...
Ses senare!
*KRAM*