• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Phantera

Åh! Så muppigt!
    Det försvann på ngt konstigt sätt...jag tryckte väl fel när jag skulle skicka...satt och lekte med ALT-knappen och olika sifferkomb!

Aja...

Minna > Kul att bröllopet var kul och att barnen hade haft det bra med barnvakten också. Var det dina föräldrar, eller grannen/era vänner??

Har precis shoppat lite kläder åt Denise...
    Nu behöver hon väl bara ett par höstskor/kängor. Sen inväntar vi vinterns ankomst och får köpa mer tills dess.
    Har rensat ur lite kläder och lagt in "nya" till Mini...hon har fått några nya plagg, annars så är det mest arvegods!! Men men...

Hm...som sagt Magnus börjar jobba imorgon. Får se om jag får ngn fm-vila då eller hur det blir. Om Dani orkar hålla sig vaken tills jag lämnat Dee på dagis...
    Får väl vila efter lunch i värsta fall...man hinner väl bli dötrött fram tills dess dock!
    Men men...

Orkar inte skriva mer nu...sovit kasst både natten till igår och idag...stökiga barn och varmt och ont i halsen och hostig själv på det!
    Dagisbaciller! Men men...
    Hon verkar gilla dagis iaf, pratade om det igår och idag..:"dagis kul"...eller "kul e dagis" eller ngt sånt..

Nej...mot sängen snart...ha det bra alla!

*kram*

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Lilou

Gokvall!

Malin: bebisbebisbebis

Minna: oh sa harligt att det har gatt bra med flickorna Och att du har haft det sa kul

Snutt: oh vad skooont med regn *avis*...ar VARMT har nu. Sitter i underklader & svettas Vill inteeee. Jaja.

Merenwen: kollar inte den serien...finns inte har...inte pa satelliten heller...

Phant: hoppas du far sova lite mera nu....?

Krik: allt val med dig?

Allt ok har annars. Trott & ont i ryggen...ska till en physiotherapist (vad heter det pa svenska?) i september...somnade vid 4 imorse...kunde inte somna for det gjorde sa sabla ont Jeje. Huvudvark oxo, konstant. Men det ar nog pga ryggen.

Skulle stryka nu...men orka lixom! Gor det imorgon!

Ska kolla lite pa "The Manchurian Candidate" som ar pa tv nu...

sa lange!

Hepp!

• Sarasnaran

Vad härligt att allt gick bra med flickorna, Minna!
    Och bröllop... Åh så roligt! Vad hade du till klänningen egentligen? Blev det sjal eller kofta?

*kramar på Phant*

Mot sängen!

För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
  • Tinzu
    tänka sig att det fanns en tråd
    för folk som mig. jag har hittat till
    min natur nu!
  • Lilou
    Morrn!

Phant: men stackare Aldrig ngn vila *kramar om*

Har fortfarande huvudvark & ont i ryggen...men har fatt tips om en bra physio...vad det nu heter pa svenska...*funderar*...nej mot lite mera kaffe!

• MalinI

Kramar om phant...

I natt bröts min sömn igen. Massa onda sd. Var på ikea i går. Kan ha med det att göra Köpte en del nya kuddar, hink till blöjor. Knoppar till badrummet och en förlängning till våran armatur vi har ovanför diskbänken.

Sen var det väl inte så mkt mera... Jo servetter och värmeljus så klart. Alltid

Snart är det fredag...

• Sarasnaran

Morrn!

Malin - Nu är det verkligen inte långt kvar! *peppar*

Lilou - Fina bilder!

Idag är ännu en dag utan sol... Nu börjar det bli drygt. Ge mig soooool!
    Ska jobba ett par timmar sen. Förhoppningsvis får vi sålt babyskyddet idag också!
    Håll tummarna!

För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
  • Phantera
    Grattis JONNA på namnsdagen!!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Phantera

Goddag!

Ja...det blev väl så där med sömnen inatt. Daniela är fortf. krasslig så jag tror det är därför hon vaknar och är ledsen...typ halsont eller nått kanske?

Denise vaknade till när Magnus gått upp...ville också gå upp då. HALV 5!!
    Fast jag sa att det är för tidigt, eller sa försent eg...men jag menade att det var för tidigt...haha...
    Turligt nog så somnade hon om. Daniela vaknade dock ca kvart i 5 och bökade. Men jag fick henne att somna om efter kanske 10 min. Sen vaknade hon igen...men jag fick henne att somna om. Men 20 i 6 var det kört. TLÖTT...men men...rätt van...men ändå!

Hon höll sig vaken tills efter vi lämnat Denise på dagis. Då ammade hon, var sååå trött och somnade typ samtidigt som hon började amma. Sen la jag mig brevid henne i vår säng. Hon sov som en stock. Själv kunde jag inte somna!! Gråter
    Mycket att tänka på...tråkiga saker...som pengar. Sen hur jag ska göra när Dani fyllt ett år...ska jag vara hemma längre, eller ska jag börja jobba...är så besviken över att Magnus inte kan vara pappaledig som han var med Denise. Men jag förstår honom också. Kursen/projektet är ju en chans att få ngt bättre jobb som inte sliter så på kroppen. Jag vill ju att han ska jobba med ngt annat...
    Aja...inga problem som gick att lösa nu, men som höllmig vaken. Efter en timme så gick jag upp.
    Satte på en maskin med tvätt och började diska. Väckte Mini också så att hon inte skulle sova för länge utan vill sova efter lunch också.

Nu har de sovit en stund båda två. Magnus slutar vid 14...sen ska vi väl handla lite. Vet inte vad man mer ska hitta på...?

Konstigt nog är jag inte så jättetrött idag.
    Mår dock illa...
    Fick världens illamående när jag plockade iordning efter lunchen...kände för att kräkas...
    Jo...lite trött är jag allt...i ögonen...*kliar*

Nej, nu ska jag surfa vidare. Hoppas alla har det bra.

*dricker kaffe*

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
Svar på tråden Tråddödarfolket #10