• kvabbs­o
    Äldre 22 Sep 13:47
    24930 visningar
    143 svar
    143
    24930

    Inte för er med klena nerver: Vad är det äckligaste ni gjort?

    I vilket forum ska denna fråga vara, om inte i "skräck"?

    Nå, när jag läste och skrev i tråden om menskoppar kom det flera kommentarer om att det verkade så äckligt. Hmm. Äckligt? Äckligt! Här ska ni få höra på äckligt!!!!

    Det äckligaste jag gjort var när jag var magsjuk i Sudan och satt över ett hål i marken där de knappt decimeterstora kackerlackorna krälade upp. Den allra äckligaste gången hade jag inget (medhavt) toapapper utan fick göra som en majoritet av världens befolkning gör: Torka med vänstern och sedan skölja av handen med lite vatten från kannan. DET var äckligt. Att sätta in en menskopp är peanuts jämfört med det.

    Vad är det äckligaste DU har varit med om?

  • Svar på tråden Inte för er med klena nerver: Vad är det äckligaste ni gjort?
  • Yvonne­M
    Äldre 15 Dec 14:46
    #0

    Åhhh..gud vad ni är äckliga

  • Äldre 15 Dec 14:54
    #0

    Jag vet nog inte vad det äckligast jag har gjort är för det finns flera starka kandidater. Här kommer några:

    Kollat om det fanns något liv i min pappa när han skjutit bort halva huvudet.

    Försökt att återuppliva min mamma med mun mot mun metoden när likstelheten redan hade trätt in. (fick aldrig upp käkarna)

    hmmm känns som jag skrivit om detta i tråden redan tidigare.. Ber om ursäkt om jag upprepar mig.

  • Jenny8­6
    Äldre 22 Dec 22:21
    #0

    Josebell: Menar du allvar?? Vad hemskt..

    Kan berätta om nått äckligt min syster gjorde när vi var mindre.. hon var väll 10 och jag 11... Hon och hennes kompis gillade djur.. och en dag hittade vi ett dött och väldigt trasigt rådjur i skogen... hon ville ha den.. urk!! men fick inte för mig då... och efter några veckor när jag och en kompis var ute i skogen och lekte, på en brygga... ramlar jag och ser igenom springorna på bryggan över bäcken att det ligger nått som ser precis ut som syrrans kompis sjal... ÄCKLIGT!! de hade lindat in de sargade rådjuret i sjalen och lagt den under bron... Vi hade lunch efteråt... berhöver jag ens berätta att vi inte hade nån matlust :P

  • ung3ba­rnsmam­ma
    Äldre 22 Dec 22:31
    #0

    När jag gick på gymnasiet och vi satt i matsalen och åt en dag så hade jag en tallrik med rivna morötter...jag åt gladeligen, men rätt som det var så nös jag och ut flög morötterna genom näsan!!!!
    Ni kan ju tänka er hur mysigt det var att gå med rårivna morötter i näsan

  • ung3ba­rnsmam­ma
    Äldre 22 Dec 23:21
    #0

    Puffar för en superrolig tråd!!!

  • 8z8
    Äldre 22 Dec 23:32
    #0

    jag har en berättelse om mig själv när jag va ute på krogen för snart 3 år sen, jag drack BARA rosa drinkar och åt natchos..när jag kom hem gick jag ut på balkongen och va dyngrak..sambon sa om och om igen att ska du spy så gå in på toan..-nee ja ska inte spy..och vad gör jag hulkar ut värsta spyan rakt ner på grannens balkong!!dagen efter kommer hyresvärden och ringer på och talar om för mig att han minsann INTE va sugen på luch idag när han sett vad jag gjort kvällen innan på grannens balkong. sambon och jag fick gå ner och städa upp efter mina spyor..det va snö och is ute så spyorna va ju fastfrusna över hela balkongen på fönster och allt..sprutlackerat=)...blää...pinsamt varje gång man träffade grannen i trappen..hehe..nu har vi flyttat som tur är!!!

  • Nevy
    Äldre 23 Dec 04:41
    #0

    Mycket roliga saker som folk har gjort, men jag måste säga att jag satte skrattet i vrångstrupen när jag läste jossebells inlägg.
    Fy sjutton!
    Jag trodde jag har haft en jävlig tillvaro, men här ligger jag verklgen i lä...

  • Jenny8­6
    Äldre 23 Dec 14:40
    #0

    Nevy: Tyckte du det var kul? jag tycker det lät jätte hemskt..

  • Äldre 23 Dec 14:46
    #0

    Jenny86
    är rätt säker på att hon menar att det var hemskt & inte roligt..

  • Jenny8­6
    Äldre 23 Dec 14:47
    #0

    Okej.. på så vis.. =) Jag kanske är trög... ;)

  • miss maple
    Äldre 23 Dec 14:55
    #0

    Det äckligaste var när jag jobbade på ett äldreboende och En tant ville bjuda på kladdkaka, det var bara det att hon gjort den av bajs.
    Sen dröjde det bra länge innan jag kunde titta åt en kladdkaka.
    Huu.

  • Upptag­en
    Äldre 23 Dec 15:02
    #0

    miss maple: Är det sant!? *ryser*

  • pellef­ant
    Äldre 23 Dec 15:05
    #0

    miss maple: Hade hon alltså lagt bajs på ett fat eller i en form menar du? Ganska senil, eller?

  • Äldre 23 Dec 15:11
    #0

    Fy faaaan vad äckligt!! Och detta sitter man och läser när man redan mår illa?! *dum i huvet* Haha!

  • alexan
    Äldre 23 Dec 18:35
    #0

    vi var på kryssning med massa kompisar, och råkade lämna hytten öppen. När vi kom tillbaka hittade vi en andvänd kondom som hängde på lampan, full med....ja ni vet ......as äckligt!

  • Soffie
    Äldre 23 Dec 18:37
    #0

    Kladdkakan va rolig och hemsk....

  • Nevy
    Äldre 23 Dec 18:57
    #0

    Jenny: Jag menade att det var en rad roliga inlägg, och sen kom jossebells hemska inlägg. Jag var lite offguard kan man säga.
    Vilken fruktansvärd upplevelse.

  • johanu­nderba­r
    Tue 28 Jun 2022 14:35

    Gillade inte mitt x svärmor så en dag när jag var på besök hos henne och var inne på toaletten så tog jag hennes tandborste och drog den ett par gånger mellan skinkorna för att sen sätta tillbaka den, där fick den apan.

Svar på tråden Inte för er med klena nerver: Vad är det äckligaste ni gjort?