• kvabbso

    Inte för er med klena nerver: Vad är det äckligaste ni gjort?

    I vilket forum ska denna fråga vara, om inte i "skräck"?

    Nå, när jag läste och skrev i tråden om menskoppar kom det flera kommentarer om att det verkade så äckligt. Hmm. Äckligt? Äckligt! Här ska ni få höra på äckligt!!!!

    Det äckligaste jag gjort var när jag var magsjuk i Sudan och satt över ett hål i marken där de knappt decimeterstora kackerlackorna krälade upp. Den allra äckligaste gången hade jag inget (medhavt) toapapper utan fick göra som en majoritet av världens befolkning gör: Torka med vänstern och sedan skölja av handen med lite vatten från kannan. DET var äckligt. Att sätta in en menskopp är peanuts jämfört med det.

    Vad är det äckligaste DU har varit med om?

  • Svar på tråden Inte för er med klena nerver: Vad är det äckligaste ni gjort?
  • Nyfiken gul

    calcioaddict...

    stackars kille!!! Troligtvis hade han under natten blivit pruttnödig men istället släppt en hög......

  • Nirnaeth

    Jag var vrålhungrig innan jag började läsa all "skit" här inne

    Bara för det så kan jag väl bidra med lite äckel själv också!

    För ett par år sedan, när jag var singel, så var jag ute på krogen en kväll. Framåt stängningsdags fick jag ragg, en skapligt snygg kille. Eller...ja han var j*vligt snygg!
    Jag följde med hem till honom, och när vi kom dit, så gick han på toaletten. Jag satt i soffan och väntade, och helt plötsligt kommer jag på att jag har en tampong inne. Min mens var slut, men jag hade stoppat in en liten tampong som skulle suga upp det sista.
    Eftersom killen var på toan, så kunde jag ju inte gå in där och ta ur den..och jag vågade inte gå in i köket, eftersom toaletten var alldeles bredvid köket. Tänk så skulle han komma ut från toa precis när jag står där med byxorna i knävecket å gräver??
    (Jag skyller idag på alkoholens yra, och att jag var yngre och dum. )
    Jag stoppar helt enkelt in handen i byxorna, sittandes där i soffan..och sliter ut tampongen. När jag sen sitter där med den dinglandes i handen, så kommer han ut från toan..i ren panik slänger jag ner den i min handväska.
    Vi hamnar i säng..och gör det man brukar. När vi sen hamnat i "doggystajl" så säger han..: "du..det är blod överallt"
    JAg skämdes som ett djur, och försökte klä på mig å sticka hem fort som f-n. Han hade tydligen andra tankar för han slängde iväg mina kläder och fortsatte med det han höll på med. Jag var ju full å dum, så jag sket väl i blodet efter en stund.
    På morgonen vaknar jag, tidigt som fan, av att det rinner både sperma och blod längs mina ben. Ena benet har klistrats fast i lakanet av allt blod.
    DÅ sprang jag därifrån! Jag ville inte se hans min när han vaknade och fick se blodbadet. Kände mig ju jättesnuskig och äcklig.
    Gick hem till en kompis som bodde i närheten, snabbt in på toaletten å tvättade av mig. Sen när jag kom ut så satte vi oss å pratade lite..stoppade ner handen i väskan för att ta upp cigaretterna. Gissa vad jag kör ner fingrarna i??
    En iskall, slemmig blöt tampong! Blev livrädd å drog upp handen fort som fan. Jag hade en brunröd kladdig sörja över hela handen.

    Kan ju då tillägga att jag inte vågade se mitt ragg i ögonen efter den händelsen. Vi brukade gå till samma krog, varje helg, men efter det så låtsades jag inte känna honom längre.

    Hm, vart visst både en pinsam och äcklig historia det här!
    Kan även tillägga att det här är första gången någonsin som jag berättar det här för nån!

  • calcioaddict

    Nirnaeth: Otroligt roligt! Jag kan inte komma på något så här på rak arm, men jag vet att jag någon gång i min ungdom också hamnat i nån liknande situation där binda eller tampong stoppats undan i nöd! Fast inte så här jobbigt tror jag!

  • sisley

    calcioaddict:

    Det tyckte jag var väldigt snällt gjort av dig, alltså att du låtsades som om du sov. Det måste ha varit fruktansvärt för den killen.

  • Mamma Anna

    En gång när jag var på en fest hemma hos några (inte alltför nära) kompisar blir jag akut bajsnödig, Så jag springer in på toaletten, sliter av mig kjolen och sätter mig ner och släpper loss. Synd bara att jag hade glömt lyfta på toalettlocket. Det tog mig ganska lång tid att städa upp men jag hoppas fortfarande att det inte var nån som märkte nåt....

  • Tvillingmamma80

    Jo jag har varit me om nåt äckligt. Det var under gatufesten här i Sundsvall för, jag tror det var 2 år sen. Jag o min bästa väninna hade fest i hennes farfars lägenhet inne i stan. Det kom ett par vänner o bekanta. Men det var bara såna vi kände väl o.s.v...trodde vi ja.

    En kille som vi har känt sen vi gick i kyrkis blev så stupfull så att när Linda o jag kom tillbaka från att vi hade varit o köpt mer dricka så möttes vi av en spystank i trapphuset. Han hade spytt på varenda trappsteg upp till lägenheten tror jag. Och som om inte det var nog så stank det satan när vi öppnade dörren till lägenheten. Gissa va karljäveln hade gjort mer?!?
    Jo förmodligen tagit fel på toalettstolen och en sån där hjälpstol som man har i duschen så han hade satt sig o skitit i duschen. Mysigt va?
    Vilka fick inte ta hand om det då? Jo min kompis och jag. Snacka om vidrig kille. Kan ju säga att det inte vart sån lyckad kväll direkt.

  • Glass

    När jag var liten så låg jag och sket naken under vår vardagsrumsmatta. När mamma kom in så frågade hon vad jag gjorde och jag klämde fram -iingeentingg med ansträngd röst.
    Sedan så kom jag tydligen på att det var ett bra ställe, för de hade lite sjå med att få mig att sluta...

  • ashera

    En sommar städade jag på hotell. På ett av rummen hade det nog bott någon som mådde VÄLDIGT dåligt. Hela toastolen var nerspydd, det låg spyrester på hela golvet...jätteäckligt! Och det stank så att jag var nära att spy själv, men det var bara att börja städa.
    När jag äntligen fått rent så kollar jag in i duschen - och hittar nerspydda handdukar.
    Var tvungen att ställa vagnen med smutskläder i förrådet och hämta en ny så det inte skulle lukta kräk i hela korridoren. Dessutom luktade det fortfarande jätteilla i badrummet när jag var klar, trots att jag använt hur mycket rengöringsmedel som helst.

  • kaustiksoda

    glass: haha : )
    ojojoj, det var det roligaste på länge.. : P

Svar på tråden Inte för er med klena nerver: Vad är det äckligaste ni gjort?