Ripped caps fungerar verkligen.....
Jaaaa, jag har lyckats gå ner 3 hela kilon sen jag började med Ripped Caps för 1,5 vecka sedan. Inte mycket men det känns bättre än att stå still på vågen. Nu är det bara 13 kilon kvar
Jaaaa, jag har lyckats gå ner 3 hela kilon sen jag började med Ripped Caps för 1,5 vecka sedan. Inte mycket men det känns bättre än att stå still på vågen. Nu är det bara 13 kilon kvar
TS- hur går det??
Åh vad dött det var i denna tråd!!!! Hur går det för er? med HH tänkte jag på...?
Neisti: Jag här e de inte så livat länge, ja cirkulerar dock mycket på andra trådar. Med HH går det väl bra, hoppas jag. Ska väga mig nu på måndag, får hoppas att de gett resultat då, nu e jag inne på min andra bruk och har inte märkt något speciellt, men så har jag haft mens o grejjer, så ja vi får se på måndag helt enkelt.
Hur går de för dig då?
Miss Lina skrev 2008-04-18 17:32:40 följande:
Viad är det för skillnad på Hydroxycut 24, 96 kapslar och
Hydroxycut Advanced, 100 kapslar
Neisti, jo jag ska genast uppdatera hur det går, de blir på måndag, kolla även in beach 2008 - 14 kg min egen tråd hehe. Förresten ska du bli polis eller efetsom du vart o gjort prov o så?
Fru06 hydroxycut 24 har jag aldrig hört talas om så de kan jag inte svara. Däremot så är hydroxycut advanced utformad mer för tjejer medan den jag äter hydroxycut hardcore är för killar, de e alltså lite mer goo i den. Ska kika upp det där me 24 ofta när de står 24 så är de att det ska hålla förbränningen igång i 24 timmar, men kan inte va hundra på den
Ts, hur går det för dig?
Fungerar det fortfarande?
Jaa hur går det?
Här är en till som är nyfiken..
Nytt försök.
Hur går det?
en till som är nyfiken..
Hej! Hur gick det med vägningen lina? Jo, tränar till polisens fystester... =) Var inne på budo idag och undrade om de visste nåt om HH? Nä, va e det sa dom? Men sen tog han fram en burk under disken... Jahaja!! Men jag köpte den då jag faktiskt mist allt hopp om att gå ner på vanligt sätt.. Jag har VERKLIGEN försökt med ALLT!!!!! buh.... hoppas innerligt på dessa tabletter!! =)=)
TS.
varför svarar du inte?
Hej alla damer och herrar!
Jag har läst igenom denna tråden nu och är faktiskt överaskad och samtidigt lite bekymrad.
(Ja jag vet att tråden är från stenåldern :D )
1. Syneferin beskrivs ofta som ett Efedrin"liknande" ämne, likt koffein kommer det i två olika former,
oftast i dess naturliga form, dvs olika sorters citrusskal, eller i sin rena "framställda" form som heter just
syneferin.
2. Ripped caps innehåller syneferin i sin naturliga form, och på det enbart 6%, råformen av syneferin ger en
lägre effekt, och jag skulle påstå att mängden i just rippedcaps kan betecknas effektlös (Välkommen till värld av placebo)
3. HydroxyCut Hardcore är sannolikt inget mirakelmedel då det inte innehåller fler aktiva ämnen än möjligen en sanslös mängd koffein och snabba kolhydrater.
Och slutligen av egen erfarenhet och 40 tappade kg på ett år kan jag bara rekomendera Fightline´s Fightburn X-treme.
Den innehåller syneferin i dess kemiska form, och tillika betydligt mer koffein än H H, men utan alla onödiga kolhydrater, kapsel m.m m.m .
Vill även tillägga att kosttillskott ifrån seriösa retailers här i sverige, t.ex WNT, Fairing, Twinlab INTE innehåller någon form av effedrin, att dra slutsatsen att allt med syneferin skulle innehålla efedrin är som att försöka bajsa med snoppen xD
Talar bara av erfarenhet, och dessutom om mitt egna sortiment på just mitt gym. Där även WNT och Twinlab finns.
Med vänlig hälsning
Jag rekomenderar inte detta !! När du tar tabletten får du så jävla ont i magen och när du slutar ta dom känns det bara jobbigare