• Hallonröd

    Hur vaknar du?

    Ja,  hur vaknar du egentligen? Själv vaknar jag till musik/prat från klockradion...kan inte med nåt jäkla pipande eller ett hemskt ringande ljud
    på morgonen {#lang_emotions_undecided}

    Motivera gärna {#lang_emotions_flower}


    // Bad sound kills good music...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur vaknar du?
  • Hanniz84

    valde annat.
    vaknar av min dotter som börjar gnälla lr fara runt m armar o ben


    BF 22juli *Längtar*
  • annah75

    röstade annat... har inte ställt en väckarklocka på 3 år då barnen ALLTID väcker oss senast kl 7..

  • TMD

    Jag har en såndär lampväckarklocka som simulerar en soluppgång med fågelkvitter.

  • Janalii

    vaknar av mig själv 6.30 de flesta mornar, jag är morgonpigg. Vaknar jag inte av mig själv pussar maken på mig. Jag gillar mornar.

  • Hallonröd
    TMD skrev 2009-10-03 17:06:59 följande:
    Jag har en såndär lampväckarklocka som simulerar en soluppgång med fågelkvitter.
    Ja det är flera som har en sådan...jag vill också ha en...{#lang_emotions_wink}
    // Bad sound kills good music...
  • fruis

    Antingen av mig själv eller av MAMMA!!! vrålat från rummet bredvid. Har inte behövt en väckarklocka på flera år. Kommer alltid till jobbet i tid

  • Nadjis

    Av min dotter. Hon vaknar alltid vid 5-5.30 då är det precis lagom att stiga upp innan jobbet. Fast jag har mobilen ställd också i fall att hon inte skulle vakna..

  • Viggo och pyrets mamma

    Svarade annat: ANtingen av sonens bludder i rummet bredvid eller av att maken kommer och väcker mig innan han åker till jobbet.

    Har inte blivit väckt av väckarklockan på lääääänge. Sonen vaknar senast 7 varje morgon.

  • miss Y

    annat: ställer alltid klocka (även när jag är ledig och får sova hur länge som helst men då ställer jag den sent) men vaknar 95% av alla gånger innan den ringer. detta även när den står på 06:15...

  • LindaJohansson81

    Jag vaknar av min äldste son, först lite försök till kontakt,. Om det inte får upp mig så lite stamp i golvet. Och om inte det fungerar * FÅR JAG INGEN MAT, JAG HUNGRAR IHJÄL* Ungefär så vaknar jag......................................

  • Hjärtapåtråd

    Mobilen. Björne: "det är dags att gå upp nu. Snigel säger att det bara är kärringar och pensionärer som sover halva förmiddagarna...osv"

Svar på tråden Hur vaknar du?