killar, tänder ni på tanken att befrukta en kvinna?
Blev lite förvånad när jag fick höra det av min kille, att han gjorde det.. hur är det i allmänhet, tänder ni på tanken av att befrukta? vore intressant att veta..
Blev lite förvånad när jag fick höra det av min kille, att han gjorde det.. hur är det i allmänhet, tänder ni på tanken av att befrukta? vore intressant att veta..
Att komma i och möjligheten att befrukta en kvinna är rimligen det bakomliggande evolutionära drivet i sex. Så jag upplevde en helt annan nivå av kåthet och tillfredsställelse när vi siktade på barn.
Det kändes som om alla belöningssystem slogs på när vi gjorde det som är så djupt rotat.
Att komma i och möjligheten att befrukta en kvinna är rimligen det bakomliggande evolutionära drivet i sex. Så jag upplevde en helt annan nivå av kåthet och tillfredsställelse när vi siktade på barn.
Det kändes som om alla belöningssystem slogs på när vi gjorde det som är så djupt rotat.
Jag tänder jätte mycket på det här. Tanken på att bli befruktad. Men det är samtidigt smått surt, för jag vill absolut inte ha barn! Är kvinna 37.
Nej det får jag säga att jag verkligen inte gör. Vill inte ha barn i mitt liv, så de är för mig mer något jag verkligen inte vill ska komma som resultat av sexet.
Jag tror min sambo tänder lite på det, iallafall i början , han kunde säga : Jag ska göra dig gravid och så. Vi väntar vårt andra gemensamma barn nu men andra gången var inte så planerat.
Har däremot läst och hört om många som blir stressade av det istället, att det tar bort det roliga med sex och att det liksom bara blir ett måste. Jag kan känna så också när jag har velat bli gravid.. Stress att man ska pricka in ägglossning och ha sex fast man kanske är trött och knappt sugen. Har nästan bäst sex nu när jag är gravid när man varken behöver oroa sig för att bli gravid eller stressa för att man vill det (beroende på hur man känner). Tror det är så för min sambo också eftersom han var orolig för att göra mig gravid innan den här gången (körde mest avbrutet).
Vet att tråden är gammal men läste om nån som tyckte det var sexigt just att bli gravid och sen gjorde abort.. är absolut inte mot abort men det där låter ju bara sjukt. Och en annan som skaffade barn bara för att det var sexigt att befrukta tjejen. Det är ingen lek, det handlar om ett liv.. även om det gick bra sen så låter det väldigt egoistiskt. Man ska ju inte skaffa ett barn bara för att man tycker det är sexigt att bli gravid eller göra nån gravid. Det är skillnad om båda vill ha barn och så är det en bonus att man tänder på det.
Ok om man chansar för att båda kan tänka sig barn, inget fel med det. Men oansvarigt av både dig och henne om ni gjorde det bara för att ni tycker det är sexigt att bli gravid / göra nån gravid.
Inte konstigt att det finns så många barn som far illa när det verkar som att många skaffar barn som de inte ens vill ha för att det är sexigt att befrukta nån. Läste om nån som skrev att han skulle tända på att nån annan man gör hans fru gravid, inte bara tanken utan han ville det på riktigt. Hur det blir för barnet är skitsamma tydligen, precis så som många i tråden verkar tänka.
Jadå det startar igång fler goa känslor. Kunde tom skämta om det innan vi skaffa barn. Kom som per automatik nör man var riktigt upphetsad.
Men är det så konstigt då? Hela biologin är ju byggd på att befrukta o skapa nya människor. Vore konstigt om inte den tanken skulle trigga.
Jadå det startar igång fler goa känslor. Kunde tom skämta om det innan vi skaffa barn. Kom som per automatik nör man var riktigt upphetsad.
Men är det så konstigt då? Hela biologin är ju byggd på att befrukta o skapa nya människor. Vore konstigt om inte den tanken skulle trigga.
Ja. JA. JA! YES!!!
Visst är det skillnad mellan knull på rutin och knull med avsikt att skaffa barn. Kan vara så att med det sistnämnda finns inga spärrar längre. Inget att ta hänsyn till. Så var det åtminstone för mig när flickvännen och jag bestämde oss för att skaffa barn. Tanken på att nu ska jag befrukta min tjej gjorde mig vansinnigt kåt utan att jag kan förklara det riktigt varför. Det är väl något som finns i djupet hos de flesta män. Men även tjejen var nog i viss grad påverkad av stunden. Hon var betydligt kåtare än vanligt.