• Vik hädan

HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

Jo det är så att jag har träffat en kille som är både snygg, rolig och smart, och vi har träffats en tid men oftast har han sovit över hos mig. Nu i helgen så sov jag fäör första gången över hos honom, och när jag skulle duscha upptäckte jag det... Han använder DUBBELDUSCH!

Blev helt till mig och kände mig sviken på något sätt. Känns som att hela vår relation är uppbyggd på en lögn. Att allt bara är en fasad. Han låtsas vara så världsvan och bildad, men sen när det kommer till kritan (hygienen) så är han WT. Vad ska jag göra? Tacksam för svar och STÖD

• Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!
  • Vik hädan
    THEA och Grodan skrev 2010-03-27 01:53:03 följande:
    Har han sparat den från 80-talet eller   Fy fan, dumpa direkt! Såg å andra sidan att date var inblandat så ni kanske passar varandra ändå. Ni skall inte dela på en Axe och tala om saken?
    Jag använder INTE date!!!
  • THEA och Grodan
    Vik hädan skrev 2010-03-27 06:33:13 följande:
    Jag använder INTE date!!!
    Okej okej, men han använder dubbeldusch
    ♥ Tilde 980430 ♥ Alexander 070818 ♥
  • Jazza
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-03-28 22:18:29 följande:
    Dubbeldusch är nästan värre än att ha en tvål på ett snöre hänga i duschen....
    ...och medvetet tappa den....
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Änglatrollet

Ni får faktiskt ursäkta mig, jag känner mig urdum och löjlig som inte vet vad detta handlar om. Vaddå Dubbeldusch? Axe? Family Fresh? buljong? Är det något jag borde fatta, begripa och undvika, eller? Jag är uppriktigt nyfiken om detta och vill lära mig något nytt.

• lokisse
    Änglatrollet skrev 2010-03-29 19:39:33 följande:
    Ni får faktiskt ursäkta mig, jag känner mig urdum och löjlig som inte vet vad detta handlar om. Vaddå Dubbeldusch? Axe? Family Fresh? buljong? Är det något jag borde fatta, begripa och undvika, eller? Jag är uppriktigt nyfiken om detta och vill lära mig något nytt.
    japp det bör du undvika!!
    Difficile est saturam non scribere
  • Änglatrollet

Tack för svaret! Tur att jag aldrig köpt det då...eller ens sett att maken haft det hemma.
    Varför skall jag undvika det om jag får fråga?

• lokisse
    Änglatrollet skrev 2010-03-29 20:15:47 följande:
    Tack för svaret! Tur att jag aldrig köpt det då...eller ens sett att maken haft det hemma. Varför skall jag undvika det om jag får fråga?
    den har i gentligen dött ut nagon gang vid 99 eller sa. etyp tog med sig dom sista när han försvan fran svensktoppen...
    bara att hitta en san raritet borde fa varnings klockor att ringa.
    Difficile est saturam non scribere
  • LykkeLee
    Änglatrollet skrev 2010-03-29 20:15:47 följande:
    Tack för svaret! Tur att jag aldrig köpt det då...eller ens sett att maken haft det hemma. Varför skall jag undvika det om jag får fråga?
    För ditt eget bästa och för att förhindra eventuell skilsmässa.
  • KaijsaM

Jag har köpt en till min man.. få se om han äntligen kanske kan ta ut skillsmässa.

• Ulf Harrys Farsa
    KaijsaM skrev 2010-04-07 20:50:34 följande:
    Jag har köpt en till min man.. få se om han äntligen kanske kan ta ut skillsmässa.
    håller tummarna
  • LykkeLee
    KaijsaM skrev 2010-04-07 20:50:34 följande:
    *hoppas*
  • Ulla

Vad är det för jävla pretentiöst dravel, vem fan bryr sig om han använder dubbeldusch eller inte.

• PGA

TS ätycker srt hennes kille är WT för att han använder Dubbeldusch. Fast själv så röker hon.

Ha ha ha

Rökning är hundra gånger mer WT än Dubbeldusch.

• Coccolina
    THEA och Grodan skrev 2010-03-27 01:53:03 följande:

Har han sparat den från 80-talet eller   Fy fan, dumpa direkt! Såg å andra sidan att date var inblandat så ni kanske passar varandra ändå. Ni skall inte dela på en Axe och tala om saken?

Date finns på Ullared... gör säkert Dubble dusch också... De har även Jane Hellen shampoo..... Tidsresa delux när man är där :-P 
    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!