AsterA skrev 2013-07-08 09:46:03 följande:
Jo det är jättejobbigt att bara gå att vänta. Och det måste vara fruktansvärt jobbigt med så många missfall. Har de utrett dig på varför det blev så?
Den svenska missfallsutredningen hittade bara APC resistens (en lite högre benägenhet att bilda proppar) så jag fick Fragminsprutor som jag tar när jag är gravid o nu även 1 vecka innan BIM varje dag o varje månad som vi försöker, för vi reste till Aten i Mars o gjorde en utredning där de tittade på mitt immunförsvar o fann att det var aggressivt o behöver dämpas inför/under graviditet för att undvika missfall.
Detta var efter tips här på FL o helt på egen bekostnad. Vi har inte så mycket tid pga min ålder o ville göra något eftersom de svenska läkarna bara skyller allt på min ålder.
Första missfallet var jag 39 år o de säger själva att jag verkar ovanligt fertil för min ålder, men vad hjälper det....
Men jag vägrar tro att 6 missfall är bara ålder o otur,en gång såg vi hjärtat slå innan det sen blev missfall i v11.
3 års väntan o längtan o vi hoppas fortfarande att det ska lyckas en dag för oss att få barn.
Jag har inte haft en chans att få barn tidigare då min förra sambo aldrig ville ha barn.