Vad äter du till frukost?
Jag är skitdålig på att äta frukost eftersom jag inte riktigt är sugen på något innan kl 12. Så berätta vad du äter och inspirera mig! Jag är allätare och har inga allergier.
Jag är skitdålig på att äta frukost eftersom jag inte riktigt är sugen på något innan kl 12. Så berätta vad du äter och inspirera mig! Jag är allätare och har inga allergier.
XcsM: Eller så pratar vi förbi varann... att äta regelbundet är förstås bättre rent förbränningsmässigt, men... man hamnar inte i svältmodus där kroppen börjar lagra fett på EN DAG. Alltså, hur tror du att tex anorexi funkar? Om din teori stämde skulle ju anorektiker vara snarare feta än magra (och säg nu inte att de inte äter - för då DÖR man på någon månad).
En sak du har tvärfel i är i alla fall att förbränningen är i princip avstängd när man vaknar.
Jag hoppar in här för inspiration :) Jag är också jättedålig på att äta frukost. Om jag ens äter något blir det take away latte och en bulle på väg till jobbet...thank heaven fort 7-11...
Just nu äter jag vitt, osötat bröd, en kopp kaffe och ett halvt glas proviva. Just nu är magen i lite olag så några tillsatta fibrer kommer icke in i min mun.
Jag har svårt att äta frukost och hade ännu svårare tidigare. Då kom jag på att jag i alla fall kunde dricka och gjorde därför smoothie på yoghurt, bär, banan, havregryn och ett rått ägg. Det stod jag mig bra på!
Just nu 2 skinksmörgåsar med rödbetssallad och mjölk...