Man ska aldrig säga aldrig. Alla män är pålitliga och trogna tills första gången de är otrogna. Det kan hända vem som helst, och speciellt om han inte får det han behöver hemma, då är man mer mottaglig för att bli "raggad på".
Jag är lite rädd att min man ska vara otrogen, även fast jag "vet" att han aaaldrig skulle vara det. Man kan aldrig vara helt säker, även fast jag litar på honom.
Här är det dock inte brist på lust eller sex.
Min man tycker också att jag aldrig visar initiativ, men jag tycker att jag gör det. Han vill att jag ska göra det genom att ta tag i hans kuk, men de gånger jag gör det så drar han sig undan, och när jag påpekar detta någon dag efteråt så säger han att det var "ett dåligt tillfälle", han tittade ju på nyheterna eller var trött och skulle somna. Så mitt inititativ numera går ut på att jag säger att jag vill ha sex på morgonen, sen har han hela dagen på sig att komma till mig när han blir sugen. Men då är det ju han som tagit initiativ ändå.
Jag har slutat helt faktiskt, för det är förnedrande att få nej gång på gång. Sen vet jag också att han inte åtrår mig längre eftersom jag gått upp i vikt under det senaste året. Jobbar på det dock. Men eftersom han sagt att det är krångligt att ha sex nu och att det var lättare när jag var normalviktig, samt påpekat nån gång att jag har stor bakdel så har han ju satt sig lite i tråkighetssitsen också. Jag kan tänka mig andra ställningar, men inte förrän jag gått ner i vikt eftersom jag fått så dåligt självförtroende. Det är ju inte som att jag är fet liksom, jag har några extra kilon och jag tycker inte att jag ser dålig ut på nåt sätt. Men jag vet ju hur jag ser ut i hans ögon, så det blir missionären med släckt lampa.
Oralsex har jag också slutat med. Jag sög av honom ganska ofta i flera år, men var själv lite pryd på att bli slickad i början så det gjorde han inte. När jag sen har påtalat att jag litar på honom tillräckligt nu så det är ok om han vill göra det (han ville det i början) men han inte fattade, och jag sen talade om rakt ut att jag vill att han gör det men han gör det ändå inte, så slutade jag helt enkelt med att suga av honom också. Och han ber inte om det heller, förutom om vi kommer hem efter en krogkväll och är på lyset, då kan det hända. Att jag gör det alltså.
Jag skulle helst ha sex iaf 2-3 ggr i veckan, medan han nöjer sig med en gång i veckan och då på söndag kväll av nån anledning. Så jag antar att det blir ligga ikväll då. Då sa jag ändå både i fredags och igår att jag ville ha sex, men han är inte intresserad helt enkelt. Skittråkigt.
Som sagt, jag är rädd att han ska vara otrogen, men inte för att han inte får sex. Utan för att han bara får tråkigt sex, för att han alltid tar initiativ och för att han tycker att jag är tjock och inte åtrår mig. Han lär nog inse att han saknar att ha någon att åtrå. Hans sexlust är det säkert inga problem med, han blir bara inte kåt av mig helt enkelt.
Det man ska hålla sig undan är enformigt sex. Vill du inte ha sex i andra ställningar, så ha på andra ställen då? Soffan, köket, gästrum? Ställa alarm hjälper ju inte, det är inte själva initiativet din gubbe saknar, det är att du ska åtrå honom.