KillBill skrev 2015-08-23 19:57:21 följande:
Hade det inte varit mer passande att kritisera det ursprungliga inlägget där Gert hävdar att kvinnorna är muslimer (vilket han inte kan veta). Det är ju det inlägget som har skapat den efterföljande debatten.
Det tar inte bort themias dirkt fördomsfulla antagande hon gjorde om muslimska kvinnor ialfall.
Synd att du inte begriper detta.
Din kommentar ursäktar inte, eller ej ens ger en förklaring heller hennes/honom direkta fördom heller, med ditt svar om hur det "såg ut tidigare".
Lev med det att jag har rätten och att säga till om fördomar till vem eller vilka jag vill utan att du skall lägga näsan i blöt och lipa över det. och börja med sandlådenivå men han bla bla bla och han bla bla bla du kommenterade ju inte bla bla.
KillBill skrev 2015-08-23 20:04:15 följande:
Anser du inte att det är fördomsfullt av Gert att fastslå att kvinnorna är muslimer enbart på det faktum att han tror att kvinnorna pratar arabiska?
Varför tycker du inte det var fördomsfullt av themia att komma med den kommentaren om muslimer och huvuddukar? Du gav ju fan i att kommentera det inlägg själv. Men du skall sitta och klanak på andra att de inte svar på inläggen du anser skall vara de rätta att svara på.
Men för att du inte skall sitta och tillskriva mig åsikter jag inte har och sedan lägg ord i min mun så kan jag lugnt säga dig så här. Nej det betyder inte att jag per se tar Gerts sida, eller SD's sida för den saken skull bara för att jag rättade en människa från "vänsterfolket" och dennes direkta fördomar.
Varför sitter du och påstår att Gert gör ett antagande om att kvinnor är araber?
Har du ens brytt dig att lösa länken som fanns i inlägg #100?
Det står på LiveLeak som länkades i inlägg #100.
Disturbing footage has surfaced of two Muslim women of Arab decent attacking an unsuspecting bus driver while horrified passengers watched in terror.
Online Arabic news site Azamil reports that the incident took place in Sweden and that a quarrel erupted into a terrifying assault when a Muslim woman hit a bus driver after he refused to open the door. The driver allegedly would not allow the aggressive women to leave the bus, and the language barrier kept them from understanding each other’s demands.
The Muslim women, who are reportedly from Iraq, resorted to violence and screaming when they found that the driver could not understand their demands.
http://www.liveleak.com/view?i=4fa_1440200185
Så tyvärr jag kan inte säga huruvida det är rätt eller fel av Gert att han gjorde ett antagande om att kvinnorna är araber,och muslimer, muslimer för han har aldrig gjort något sådant. Det är artikelförfattaren
Detroit Ironpå LiveLeak som gör det antagandet, inte FL-debattören Gert.
Men du kanske kan bevisa bortom all rimlig tvivel på att det är FL-Debattören Gert som har skrivit artikeln på LiveLeak, och kallar sig själv på LiveLeak för "Detroit Iron", och därför kan sitta och påstå att det är Fl-Debatören Gert som gör antagandet?
Kan du bevisa att det är Fl-Debattören Gert som är Detroity Iron på LiveLeak så skall jag kommentera huruvida det är fel av FL-Debattören Gert att göra det antagandet eller inte. Men det skall var solida bevisningar.
Eller så kanske du helt enkelt kan erkänna att du inte klara av att skilja på budskapet från budbäraren.