• Michaela94

Symptom innan bim!

Hej! Skriv vilken dag ni är/var på och vilka symptom ni då hade...

Jag är på Äl +9 eller BIM -5, vilket man nu vill använda :)

Symptom:

Molvärk/,mensvärk sen 4 dagar tillbaka, det känns typ som att hela underlivet och nedre delen av magen "arbetar"

Lite illamående som kommer och går

Risig mage, gör nr två ca 6ggr/dag sen 2 dagar tillbaka

Gasig hela tiden sen ca 4 dagar tillbaka

Gjorde ett test idag som visade negativt, testar igen om 2 dagar

Just det, jag vet mkt väl att det lika gärna kan vara PMS, men jag har alltid fått mensvärk samma dag jag ska ha mens...

Och brukar absolut inte känna de andra symptomen, min PMS brukar vara psykiskt och att jag känner mig yr, så känner jag inte nu

• Svar på tråden Symptom innan bim!
  • Gråsten

Lekia: Ja, jag har ju hört det, men vågar liksom inte hoppas, fasen också! Denna jäkla VÄNTAN!!! *dör lite inombords* 

Hallonsoda: Jäpp, jag ser streck jag, på båda bilderna! Grattis!!!! Glad Glad

Mitt var ju såklart TOKblankt det, också BIM - 4. Pfffffff. 

• Hallonsoda2016
    Gråsten skrev 2016-03-18 23:59:13 följande:

Lekia: Ja, jag har ju hört det, men vågar liksom inte hoppas, fasen också! Denna jäkla VÄNTAN!!! *dör lite inombords* 

Hallonsoda: Jäpp, jag ser streck jag, på båda bilderna! Grattis!!!!  

Mitt var ju såklart TOKblankt det, också BIM - 4. Pfffffff. 

Näää? :D så jag ser inte i syne?

Inga symtom här förutom kissat mkt.
  • Lilla Luna
    Hallonsoda2016 skrev 2016-03-19 06:29:36 följande:

Tog det här nu. Borde jag köpa ett digitalt test? :D

Köp digitalt! Mina från testlagret blev inte starkare än sådär. Tog ett digitalt ändå efter att ha hållt mig i 2h, visade då gravid 1-2.
  • Hallonsoda2016
    Lilla Luna skrev 2016-03-19 08:18:22 följande:

Köp digitalt! Mina från testlagret blev inte starkare än sådär. Tog ett digitalt ändå efter att ha hållt mig i 2h, visade då gravid 1-2.

Var iväg nu för att köpa kl 8 men Apoteket hade inte öppnat. Spänningen är olidlig :D
  • Gråsten

Haha, åh jag förstår så väl, hoppas det går bra! Det gör det nog, men OM det inte syns något på digitala så har jag fått för mig att testlagrets stickor är känsligare än CB:s, så ge inte upp i så fall. Men. Jag är rätt säker på att du kommer få plus! :)

Och du har bara varit kissnödig? Ptja, för mig år det märkligt det här. Ingen mensvärk alls än, kände inte jättemycket igår heller. Däremot har jag blivit trög som fasen i magen haha. Åh. Kroppen kroppen...

• Waiting for you
    Hallonsoda2016 skrev 2016-03-19 06:29:36 följande:
    Tog det här nu. Borde jag köpa ett digitalt test? :D
    Jag ser ett streck! :) Jag som aldrig brukar se när alla andra ser!

Får man fråga vad det är för test du har använt? 
  • Hallonsoda2016
    Waiting for you skrev 2016-03-19 08:41:19 följande:

Jag ser ett streck! :) Jag som aldrig brukar se när alla andra ser!

Får man fråga vad det är för test du har använt? 

Testlagret! :)
  • Hallonsoda2016
    Gråsten skrev 2016-03-19 08:33:48 följande:

Haha, åh jag förstår så väl, hoppas det går bra! Det gör det nog, men OM det inte syns något på digitala så har jag fått för mig att testlagrets stickor är känsligare än CB:s, så ge inte upp i så fall. Men. Jag är rätt säker på att du kommer få plus! :)

Och du har bara varit kissnödig? Ptja, för mig år det märkligt det här. Ingen mensvärk alls än, kände inte jättemycket igår heller. Däremot har jag blivit trög som fasen i magen haha. Åh. Kroppen kroppen...

Jag har opererat bort en visdomstand nyligen och haft jätte mkt tandvärk så jag har mest fokuserat på det :/

När ska du testa?
  • Lilla Luna
    Hallonsoda2016 skrev 2016-03-19 08:25:31 följande:

Var iväg nu för att köpa kl 8 men Apoteket hade inte öppnat. Spänningen är olidlig :D

Håller tummarna!!
  • Gråsten

Hallonsoda: Aaah, usch då, jamen det förstår jag att du haft fokus mest på det, fi fasen. 

Men har du fått tag på något CB-digital ännu? Har apoteket öppnat? :D Håller tummar och tår här! 

Jag har småont baki ryggen idag, men inte mkt alls. Iof brukar den värk jag haft denna vecka vara mest framträdande på kvällen, så får se. Åh, jag vet inte när jag ska testa igen, blir ju så HIMLA besviken om det är negativt! Som sagt BIM -3 idag men jag har bara två test kvar, ett är en såndär sticka från testlagret, ett är ett CB-digital. Och det digitala spar jag på haha, tills (om, för fan, OM!) jag ser något på testlagret. Å andra sidan ska jag kanske på en tur in till stan idag och då kan jag ju smita in på apoteket... Vojne!! 

• Lilla Luna
    Gråsten skrev 2016-03-19 10:13:35 följande:

Hallonsoda: Aaah, usch då, jamen det förstår jag att du haft fokus mest på det, fi fasen. 

Men har du fått tag på något CB-digital ännu? Har apoteket öppnat? :D Håller tummar och tår här! 

Jag har småont baki ryggen idag, men inte mkt alls. Iof brukar den värk jag haft denna vecka vara mest framträdande på kvällen, så får se. Åh, jag vet inte när jag ska testa igen, blir ju så HIMLA besviken om det är negativt! Som sagt BIM -3 idag men jag har bara två test kvar, ett är en såndär sticka från testlagret, ett är ett CB-digital. Och det digitala spar jag på haha, tills (om, för fan, OM!) jag ser något på testlagret. Å andra sidan ska jag kanske på en tur in till stan idag och då kan jag ju smita in på apoteket... Vojne!! 

Testlagret visade bara svagt för mig. Tog ett digitalt ändå,då jag hållt mig två timmar på kvällen. Visade gravid 1-2. :) tror du kan ta ditt digitala imorgon eller på måndag. :)
  • Gråsten

Kunde inte hålla mig, tog mitt sista testlagret-test och testade, BIM -3 och heeeelt blankt. 

Skitliv. 

Svar på tråden Symptom innan bim!