• Anonym (Ledsentjej)

Orgasmens helvete

Hej jag är så trött på mig själv rent ut sagt. Ledsen o arg. Varför kan jag aldrig få orgasm via penetration? Jag kan få de om jag tar på mig själv ensam, då kan jag få de hur snabbt som helst. Exakt alla killar jag legat med tycker de är konstigt att jag inte får orgasm. Som att de är så himla vanligt då? Det känns som att de är nå fel mig och min slida när de kommer till orgasm. Jag kan få de om jag smeker mig själv ensam utan sex. Men aldrig av penetration inte ens i närheten o jag börjar bli så less att jag inte ens vill ha sex längre . Min kille känner sig dålig för att han inte får mig och komma och jag känner mig dålig för att de är helt jävla omöjligt att komma o jg vet inte ens hur jag ska göra eller om de ens går!

Hur kan tjejer i porrfilmer komma typ 3 ggr under ett samlag? Bara sådär? Vet att mkt är fejk där men killarna tror ju tjejer är sådär!!!!!! Men tänk om tjejer är sådär och jag är nå extremfall?

Kan man träna upp sig för att få orgasm via sex? Smekning medan sex funkar ej.

????

• Svar på tråden Orgasmens helvete
  • Anonym (100%)
    Anonym (Hoot) skrev 2017-03-30 10:23:02 följande:

Nej, ingen av oss är ekonomiskt beroende av varandra. Båda högskoleutbildningar, jag har dock alltid tjänat mycket mer än honom, men han har mycket högre lön än snitt-Svensson, så han skulle klara sig bra själv.

Anledningen till att jag under lång tid har haft sex fast jag inte gillar det är just av den enkla anledningen att jag älskar honom och vet att han älskar sex, så jag har kämpat länge för hans behov.

Nu dock nåt stadiet att jag inte kan utsätta kroppen för mer smärta. Han vet vad jag vill och valet är hans om sex betyder mer än det liv vi byggt upp. Inget val jag kan göra åt honom.

Trist läge för din sambo. Har du vilselett honom från början med att låtsas gilla sex så har du varit taskig mot både honom och dig själv. Ingen rolig situation för någon av er.

Vad blir din ananlys av vårt förhållande? Varför har min fru sex med mig?
  • Anonym (ollon)
    Anonym (Hoot) skrev 2017-03-28 09:56:21 följande:
    Jag är kvinna. Jag kan komma både själv och med sällskap. Det har med min kropp och dess känslighet att göra. Inte med hur bra du är på sex, du är oviktig i frågan. Om du ligger med en tjej som inte kan komma, så förstår du. Du har kanske bara inte tillräckligt med erfarenhet än, utan bara varit med kvinnor som kommer lätt (eller fejkar bra för att de vill ha det överstökat).
    Du verkar ha olika synset på sex i olika trådar, hur gör du när du kommer vid sex när du nu bestämt att du aldrig mer ska ha sex? 
  • Anonym (ollon)
    Anonym (Hoot) skrev 2017-03-29 22:38:57 följande:
    Jag har mer erfarenhet än jag önskar. Sambo sedan 18 år och hade några år på nacken innan dess. Så jag vet vad jag pratar om.

Jag utgår inte från mig själv. Jag säger ju att det handlar om kvinnans kropp och inte er skicklighet (även om jag förstår att det gör lite ont). Precis som att man föds med hår på huvudet eller inte, är kittlig eller inte, rodnar eller inte, blir flintskallig eller inte. Våra kroppar gör inte likadant hela tiden.

Jag säger inte att alla kvinnor fejkar. Jag säger bara att de kanske gör det. Och förstår inte varför du blir upprörd. Antar att kvinnor gör det för att de är trötta på sexet, men inte vill säga att de inte vill mer för då skulle de såra era känslor plus riskera att ni minsann ska fortsätta till hon kommer och ja, det var ju inte det man hade lust till. De gör det ju för att inte förödmjuka er, det är väl snällt.

Jag fejkar inte, alldeles för ärlig. Jag säger bara att jag inte vill komna.
    Anonym (Hoot) skrev 2017-03-29 22:38:57 följande:
    Jag har mer erfarenhet än jag önskar. Sambo sedan 18 år och hade några år på nacken innan dess. Så jag vet vad jag pratar om.

Jag utgår inte från mig själv. Jag säger ju att det handlar om kvinnans kropp och inte er skicklighet (även om jag förstår att det gör lite ont). Precis som att man föds med hår på huvudet eller inte, är kittlig eller inte, rodnar eller inte, blir flintskallig eller inte. Våra kroppar gör inte likadant hela tiden.

Jag säger inte att alla kvinnor fejkar. Jag säger bara att de kanske gör det. Och förstår inte varför du blir upprörd. Antar att kvinnor gör det för att de är trötta på sexet, men inte vill säga att de inte vill mer för då skulle de såra era känslor plus riskera att ni minsann ska fortsätta till hon kommer och ja, det var ju inte det man hade lust till. De gör det ju för att inte förödmjuka er, det är väl snällt.

Jag fejkar inte, alldeles för ärlig. Jag säger bara att jag inte vill komna.

Plötsligt så ligger du, trodde du slutat med det, eller det är olika i olika trådar.
  • Anonym (ollon)
    Anonym (Hoot) skrev 2017-03-29 22:44:18 följande:
    Jag har inte sagt att man inte kan komma av samlag. Det kan tom jag. Sen kräver det för mig att jag ligger på ett speciellt sätt så mannens stump kommer åt där jag måste bli rörd för att jag ska komma.

Att onanera är för mig mycket bättre, då jag helt enkelt är bättre på att röra mig på rätt sätt och det går snabbt. Mer tid för annat
    Du måste vara skitsofren.
  • Anonym (Hoot)
    Anonym (ollon) skrev 2017-03-31 10:04:58 följande:
    Du verkar ha olika synset på sex i olika trådar, hur gör du när du kommer vid sex när du nu bestämt att du aldrig mer ska ha sex? 
    Inser du att mitt liv inte blev nollställt bara för att jag valt att inte ha sex framöver. Har haft massor av sex, varit aktiv ca 25 år.
  • Anonym (ollon)
    Anonym (Hoot) skrev 2017-03-31 10:40:59 följande:
    Inser du att mitt liv inte blev nollställt bara för att jag valt att inte ha sex framöver. Har haft massor av sex, varit aktiv ca 25 år.
    Men pilla på klitan lite då och då det går bra?
  • Anonym (Hoot)
    Anonym (ollon) skrev 2017-03-31 10:10:02 följande:
    Du måste vara skitsofren.
    Du menar schizofren, eller?

Som sagt så har jag kommit mycket i mina dagar, inget problem för min kropp. Men vill inte ha sex mer. Det gör mig inte schizofren.

Var det svar på frågan? Eller betyder skitsofren nåt annat? Du får återkomma så ska jag berätta om jag är det eller ej
  • Anonym (ollon)
    Anonym (Hoot) skrev 2017-03-31 10:53:51 följande:
    Du menar schizofren, eller?

Som sagt så har jag kommit mycket i mina dagar, inget problem för min kropp. Men vill inte ha sex mer. Det gör mig inte schizofren.

Var det svar på frågan? Eller betyder skitsofren nåt annat? Du får återkomma så ska jag berätta om jag är det eller ej
    Du är alltså inte bättre än att du hoppar på en dyslektiker, fy fan, hoppas du dör idag.
  • Anonym (Hoot)
    Anonym (ollon) skrev 2017-03-31 10:52:42 följande:
    Men pilla på klitan lite då och då det går bra?
    Varför ska jag det? Jag har ju inget behov av det?
  • Anonym (Hoot)
    Anonym (ollon) skrev 2017-03-31 11:02:23 följande:
    Du är alltså inte bättre än att du hoppar på en dyslektiker, fy fan, hoppas du dör idag.
    Du hoppade ju på mig först med min skitsofreni Eller ursäktar ditt handikapp dig i att göra det?

Varför ska jag dö? Du uttrycker dig inte lite väl hårt nu? Du hoppar på mig, jag försvarar mig (på ett roligt sätt), du blir förnedrad (vilket du förtjänar) och då ska jag dö. Gå och upplev världen och blod el av den och var inte så skitnödig.
  • Anonym (ollon)
    Anonym (Hoot) skrev 2017-03-31 11:12:33 följande:
    Du hoppade ju på mig först med min skitsofreni Eller ursäktar ditt handikapp dig i att göra det?

Varför ska jag dö? Du uttrycker dig inte lite väl hårt nu? Du hoppar på mig, jag försvarar mig (på ett roligt sätt), du blir förnedrad (vilket du förtjänar) och då ska jag dö. Gå och upplev världen och blod el av den och var inte så skitnödig.
    Skriv igen oläsligt, eller gå och dö.
  • Anonym (ollon)
    Anonym (Hoot) skrev 2017-03-31 11:12:33 följande:

Du tycker att jag förtjänar att bli förnedrar (på ett roligt sätt), du MÅSTE vara sjuk.
  • Anonym (Hoot)
    Anonym (ollon) skrev 2017-03-31 11:23:06 följande:
    Skriv igen oläsligt, eller gå och dö.
    Blod el = njut
  • Anonym (Hoot)
    Anonym (ollon) skrev 2017-03-31 11:25:33 följande:
    Du tycker att jag förtjänar att bli förnedrar (på ett roligt sätt), du MÅSTE vara sjuk.
    Du tycker att det är bättre att bli förnedrad på ett dödligt sätt, eller?

Kära Ollon, jag förstår att du är en handikappad man, men det betyder inte att ditt liv är mindre värt. Jag tycker att ditt namnval Ollon tyder på att du är en tonårspojke eller en man som är sen i utvecklingen, oavsett så känner jag med dig. Du kommer att mogna, jag är säker. Men även om du är omogen och handikappad ger det inte dig rätt att önska livet ur andra. Så sluta med det, snälla Ollon.
  • Anonym (ollon)
    Anonym (Hoot) skrev 2017-03-31 11:31:53 följande:
    Du tycker att det är bättre att bli förnedrad på ett dödligt sätt, eller?

Kära Ollon, jag förstår att du är en handikappad man, men det betyder inte att ditt liv är mindre värt. Jag tycker att ditt namnval Ollon tyder på att du är en tonårspojke eller en man som är sen i utvecklingen, oavsett så känner jag med dig. Du kommer att mogna, jag är säker. Men även om du är omogen och handikappad ger det inte dig rätt att önska livet ur andra. Så sluta med det, snälla Ollon.
    Du tror du förstår, men i verkligheten förstår du ingenting. Min utveckling är långt över din, jag är nämligen man, en högre stående varelse.
  • Anonym (Hoot)
    Anonym (ollon) skrev 2017-03-31 11:42:34 följande:
    Du tror du förstår, men i verkligheten förstår du ingenting. Min utveckling är långt över din, jag är nämligen man, en högre stående varelse.
    Vad gullig du är, nu har du slagit upp ordet och tagit reda på vad det betyder. Sov gott Ollon, dags att krypa in i kojan
  • Anonym (ollon)
    Anonym (Hoot) skrev 2017-03-31 11:49:20 följande:
    Vad gullig du är, nu har du slagit upp ordet och tagit reda på vad det betyder. Sov gott Ollon, dags att krypa in i kojan
    Meningen med detta är att man ska diskutera, inte svar rätt ut i det blå?
  • anton999999

Kan denna tråd återgå till det den ursprungligen handlade om med fokus på hur vi alla har tips som kan hjälpa kvinnor få orgasm av penetrerande sex.

Kan Hoot vara snäll att hålla sig borta från denna tråd tack.

Svar på tråden Orgasmens helvete