• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Jk-tomten)
    Anonym (vet inte exakt) skrev 2025-05-21 18:49:44 följande:

Nej det tar inte tid utan det kan faktiskt vara jättebra direkt. Om man är kompatibla så märker man det väl i början verkar det som, iallafall har det varit så för mig. Det är verkligen helt fantastiskt de gånger man träffar rätt, jackpot liksom

Håller med, sex kan vara grymt bra direkt om man träffar rätt person.

Men det kan också utvecklas över tid, det ena utesluter inte det andra.

Jag har mycket bättre sex med min fru nu än när vi träffades, men har också träffat kvinnor där allt bara har stämt direkt och sexet har varit fantastiskt första gången 
  • Anonym (vet inte exakt)
    Anonym (Jk-tomten) skrev 2025-05-21 19:05:13 följande:
    Håller med, sex kan vara grymt bra direkt om man träffar rätt person.

Men det kan också utvecklas över tid, det ena utesluter inte det andra.

Jag har mycket bättre sex med min fru nu än när vi träffades, men har också träffat kvinnor där allt bara har stämt direkt och sexet har varit fantastiskt första gången 
    Jag har då aldrig varit med om det, finns inget som slår att vara kompatibla från dag ett. Så har det iallafall varit för mig. Är det sexet du nämner att du har idag, lika bra som det sex du skriver om med kvinnor där det var grymt bra direkt? 
  • Anonym (Jk-tomten)
    Anonym (vet inte exakt) skrev 2025-05-21 19:37:31 följande:
    Jag har då aldrig varit med om det, finns inget som slår att vara kompatibla från dag ett. Så har det iallafall varit för mig. Är det sexet du nämner att du har idag, lika bra som det sex du skriver om med kvinnor där det var grymt bra direkt? 
    Ja, det kan man säga, och bättre på många sätt också, vi vet ju exakt hur vi funkar nu, men det blir ett extra spänningsmoment när man är med någon man precis träffat och sexet blir hur grymt som helst, och det får man ju inte med någon man känner i 26 år.

Å andra sidan kan man fortfarande bli väldigt överraskad när det händer något lite oväntat, som när man till en riktigt squirt-orgasm första gången, eller testar nått annat som man aldrig gjort förut.
  • Hallonn87

Tjej, 38 år. Har legat med 5 killar.

Två av dom var ons.
    Två andra var långa förhållanden.

Den femte är min nuvarande man som jag har varit tillsammans med i 17 år. 

• Anonym (Hmmm)

Jag har haft sex med ett antal olika kvinnor genom åren. O.n.s och K.K, långa förhållanden.
    En gång eller flera gånger. 
    Kan dock inte minnas att vi har haft dåligt sex. Tvärtom, från bådas håll.
    Kanske bromsats mer p.g.a känslor från endera hållet.

• Tobben

Ca 80 St, man 40+.

Även om sexet varit bra första gången så blir det alltid bättre med övning :)

• Anonym (Anno Nym)

Vet ni namnet på alla ni haft sex med?

2 st vet jag  inte namnet på, vi bara stoppade in den och körde.

• solochregn

Jag har haft sex med typ 20 kvinnor. Oftast när jag träffat någon jag tycker om så utvecklas det snabbt till ett djupare förhållande och därför har tillfälliga sexrelationer generellt aldrig varit min grej, med några härliga undantag. Sex har varit bra med de flesta, både i mina relationer och de tillfälliga mötena, bortsett mitt första äktenskap. Men i de övriga relationerna har det alltid utvecklats och blivit bättre och bättre, men också mer och mer sällan. Svår kombo eftersom det är väldigt frustrerande när det är långt mellan gångerna. Men livet pågår ju och man har fullt upp. Ingen skuld till någon.

• Tobben
    Anonym (Anno Nym) skrev 2025-05-24 10:21:26 följande:

Har hänt att vi aldrig ens hann byta namn :)
  • Anonym (Jk-tomten)
    Anonym (Anno Nym) skrev 2025-05-24 10:21:26 följande:

Inte nu längre, men vid tillfället har jag vetat. Men de flesta vet jag.
  • Anonym (Dr 4)

Inget att skämmas för, du lär dig alltid något nytt varje gång på så sett blir du självsäker, vet vad du vill ha samt tränat upp dina förmågor 

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?