Aniiee skrev 2017-12-06 00:44:48 följande:
"Fast det blir de inte. Ingen av de män jag faktiskt känner på familjeliv (alltså, som sagt 9 sts, ungefär) har något otalt med smecker. Du är faktiskt den enda. Så så länge du inte kan belägga det du påstår, till exempel med en länk till de där flashbacktrådarna, så tror jag att du är en ensam, paranoid man med en hang up på en enskild användare som kanske eller kanske inte har gjort dig något."
Jag har blivit varnad för smecker via pm av minst fyra medlemmar och det visade sig att de hade rätt. Den som tjafsar med smecker har en tendens att bli avstängda.
"Du skulle för övrigt inte vara den första. Jag har själv fått en handfull sånna på halsen."
Vad är sånna?
"Dessutom, 23% män på fl`Fantastiskt, det betyder att det finns ungefär 11000 män här! Om ni är så utsatta av smecker så borde ni så klart gå ihop och kräva att han stängs av (för han är, som sagt, inte moderator). OM han verkligen trakasserar 11000 andra män så blir han garanterat avstängd."
Hur vet du att 11000 medlemmar innebär att det finns lika många aktiva medlemmar på forumet? Jag anser att det är rätt tydligt att det mest är kvinnliga medlemmar som skriver på forumet. Det finns en liten pappagrupp i övrigt så är det rätt skralt med män vilket tydligt visar att familjen fortfarande är kvinnans domän. Jag är mycket intresserad av familje och jämställdhetsfrågor men man känner sig inte särskilt välkommen på FL som man. Det är mycket tydligt att det är mammalediga kvinnor som vill kunna sitta och klaga på allt i fred utan att bli ifrågasatta.