Gillar att få smisk
Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!
Hur många män gillar att smiska?
Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!
Hur många män gillar att smiska?
Vanligtvis är jag liten dom, och blir så het när min fru blir hängt på en dör, fastbundet. Använder flogg på skinkan, rumpan.
Att se hur blir våt, och golvet blir blöd.
Knullar henne som avslutning.
Men, jag jobbar som chef, och ibland önskar jag att bliva tagit hand om. Fastbundet utan möjlighet för att göra någonting. Ock gärna med kukbur.
Smisk på kuk, smisk på rumpan.
Märka att bliva hård i buren, bliva sugen.
Efter är vi så nära, märker hur mycket förtroende vi har på varandra.
Skönt.
Så män tycker om det, kanske bara inte berätta om det. Inte manlig
Gillar egentligen inte att ge smisk, det känns onaturligt och konstigt även om jag ibland smiskar till min partner både över rumpan och bland fittan. Hon njuter av det, jag har exempelvis smiskat rakt på fittan så hon kommit av det. Inte hårt men upprepade gånger tills hon kom.
Skulle vilja bli bättre på att smiska då hon gillar det och framförallt att det ska bli naturligt och att jag inte ska känna mig så obekväm över det. Jag är mest obekväm i om jag gör rätt. Smiskar jag för hårt eller för löst? Jag vill heller inte fråga henne då detta är en dominerande aktivitet. Det känns konstigt att hon ska be mig om något sånt när hon egentligen vill vara undergiven och ta emot.
Smisk är riktigt hett. Min fru älskar det.
Hon brukar klä sig i tajts tights eller leggings i olika material, så det blir härlig resonans. Latex ger bäst resonans.
Ljudet av detta gör oss vrålkåta, och det blir hett sex efter det?
Jag är en kvinna som också tycker om att få smisk av min man. Jag får smisk både i samband med sex och som straff. För det mesta får smisk liggandes över knät men även böjd över ett bord ibland. Oftast fåt jag smisk med handen men även med hårborste, paddel, mattpiskare och björkris.
Smisk som förspel är otroligt sexigt medan smisk som straff svider outhärdligt och slutar nästan alltid med tårar. Men älskar känslan efteråt och han är bra på att trösta mig efteråt.
Smisk är riktigt hett. Min fru älskar det.
Hon brukar klä sig i tajts tights eller leggings i olika material, så det blir härlig resonans. Latex ger bäst resonans.
Ljudet av detta gör oss vrålkåta, och det blir hett sex efter det?
Smiskar min fru med handflatan, så stjärten blir röd och varm. Smiskar ibland lätt hennes bröst, och även musen. Jag är lite försiktig där, vet inte riktigt om hon gillar fittsmisk. Men det är ett utforskande.
Jag njuter av att dominera, att äga hennes kropp, även nypa i ryggskinn och rumpa, bröstvårtorna. Varje slag med handen skickar pirrsignaler till hela min kropp.
Hon har testat att smiska mig, det har jag inget emot men hon verkar inte vara inne på det.
Hvis icke du selv tror på at han kan och skal gi dig smisk på bara stjärten, så kan du ikke forlange att han skal göra dett. Min kvinna har ochså en god stilling, men
hon får smisk på bara stjärten allikevel når hon har fortjent det.
Vad kallas det om man vill bli daskad/tafsad/klappad på baken hela tiden men inte vill ha smisk? Att helst varje gång man har rumpan mot honom att han skall tafsa på den? Att veta att jag behöver bara vända mig om och svanka lite så kommer han ta på den? Är det samma genre/åt samma håll?
Vad kallas det om man vill bli daskad/tafsad/klappad på baken hela tiden men inte vill ha smisk? Att helst varje gång man har rumpan mot honom att han skall tafsa på den? Att veta att jag behöver bara vända mig om och svanka lite så kommer han ta på den? Är det samma genre/åt samma håll?
Jag ligger hemma och är sjuk o surfar runt. Blev så otroligt tänd av den här tråden. Jag är gift, kvinna och närmare 40. Visst har min man vid få tillfällen smiskat mig och jag har njutit av det. I verkliga livet är jag chef, stark och dominant men när det kommer till sex vill jag domineras. Jag vill säga nej till smisk, avsugningar etc och sen få det ändå. Jag är en fin flicka (nåja kvinna). Jag vill domineras. Tyvärr förstår inte min man det eller han har nog fallit för den starka dominanta kvinnan så han kommer aldrig dominera mig.
Smiskar min fru med handflatan, så stjärten blir röd och varm. Smiskar ibland lätt hennes bröst, och även musen. Jag är lite försiktig där, vet inte riktigt om hon gillar fittsmisk. Men det är ett utforskande.
Jag njuter av att dominera, att äga hennes kropp, även nypa i ryggskinn och rumpa, bröstvårtorna. Varje slag med handen skickar pirrsignaler till hela min kropp.
Hon har testat att smiska mig, det har jag inget emot men hon verkar inte vara inne på det.
Jag gillar det men träffar ingen tjej som säger att hon gillar det. Och just en sån sak vill man inte föreslå som kille....
Älskar verkligen smisk och att domineras. Min sambo håller på att upptäcka njutningen av att få dominera och få in finessen men jag älskar att få var liten gentemot honom. Att tvinga isär benen och få smisk. Tänja gränser.
Förstår att det finns tjejer som går igång på det men ... jag fixar inte det.
Satte på ett ett o.n.s för ett gäng år sedan .. och när hon står på alla fyra så vänder hon sig om och säger
-Det gör inget om det gör lite ont.
.....och DÄR slaknade det....
Satte på ett ett o.n.s för ett gäng år sedan .. och när hon står på alla fyra så vänder hon sig om och säger