• Deedeeone

Stöttning när man väntar på BIM

Hej!

Som rubriken lyder så tänkte jag att jag skapar en tråd där vi kan sätta varandra medans man väntar på BIM, känner själv att man kan bli väldigt uppstressad när man har en sån längtan efter det där plusset.

Jag slutade med cerazette i september - 18 och sedan dess har jag och min sambo försökt skapa en liten, än så länge har vi inte fått till något plus.

Hade ägglossning igår och nu är det dags för den där eviga väntan igen.

Man letar symptom och kan bli allmänt skengravid, man hoppas ju så mycket och varje gång mensen dyker upp så känns det som att hoppet försvinner lite mer och mer för varje gång.

Finns det några mer här som känner såhär och vill vara med i denna tråd för att ge varandra stöd och förhoppningsvis får några till ett plus :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-03-01 09:50
    Stötta varandra skall det såklart stå

• Svar på tråden Stöttning när man väntar på BIM
  • Deedeeone
    TrueLove12 skrev 2019-04-02 13:28:55 följande:

Nu har mensen flyttats till 5 april. Tack nä någonstans längst in har man väl kvar hoppet men de blir inte stort hopp direkt tyvärr

Håll ut! Förstår att det är jobbigt men det kommer bli bra!
  • TrueLove12
    Deedeeone skrev 2019-04-02 14:03:13 följande:

Håll ut! Förstår att det är jobbigt men det kommer bli bra!

Min temp har sjunkt rätt mkt de senaste dagarna så tyvärr kommer mensen vilken dag som helst :(
  • Deedeeone
    TrueLove12 skrev 2019-04-03 14:00:44 följande:

Min temp har sjunkt rätt mkt de senaste dagarna så tyvärr kommer mensen vilken dag som helst :(

Åh va trist! Men ge inte upp ändå, det kommer ju en ny chans nästa månad igen
  • TrueLove12

E

Deedeeone skrev 2019-04-03 14:13:15 följande:

Ja de är inget kul alls samma visa varje månad. Nä då dock har jag inga förhoppningar och vill nog lägga ned tanken på att vi klarar de just nu. Får se vad läkaren säger den 18:e april på våra prover osv vi gör en fertilitetsutredning just nu
  • TrueLove12

E

Deedeeone skrev 2019-04-03 14:13:15 följande:

Ja de är inget kul alls samma visa varje månad. Nä då dock har jag inga förhoppningar och vill nog lägga ned tanken på att vi klarar de just nu. Får se vad läkaren säger den 18:e april på våra prover osv vi gör en fertilitetsutredning just nu
  • Deedeeone
    TrueLove12 skrev 2019-04-03 23:15:21 följande:

E

Skönt att ni snart ska till läkaren, hur går en fertilitetsutredning till? Hur fick ni det?
  • Deedeeone

ÄL +9 idag, dum som jag var så tog jag ett gravtest redan igår som såklart visade negativt. Vet inte ens varför jag tog det men kan ju ALDRIG hålla sig. Nu går man här och känner att hoppet för denna månaden är borta med.

• Rollan92
    Deedeeone skrev 2019-04-04 09:15:24 följande:

ÄL +9 idag, dum som jag var så tog jag ett gravtest redan igår som såklart visade negativt. Vet inte ens varför jag tog det men kan ju ALDRIG hålla sig. Nu går man här och känner att hoppet för denna månaden är borta med.

Ååh samma här :( är på ÄL+11 idag och testade mig i förrgår, negativt såklart. Fått lite spottings idag, hoppas att det är nidblödning men man vet ju aldrig... usch. Varför kan man aldrig hålla sig??
  • Deedeeone
    Rollan92 skrev 2019-04-04 19:38:54 följande:

Ååh samma här :( är på ÄL+11 idag och testade mig i förrgår, negativt såklart. Fått lite spottings idag, hoppas att det är nidblödning men man vet ju aldrig... usch. Varför kan man aldrig hålla sig??

Förstår inte heller varför det skall vara så svårt hahaha, ska försöka vänta in mensen nu utan att testa. Får väl se hur det går haha
  • Deedeeone

BIM imorgon, mår illa av nervositet och jag vill bara att tiden ska gå fortare så man vet.

Svar på tråden Stöttning när man väntar på BIM