• Emil2001

Gjort bort mig

Jag bor ihop min sambo och hon är gravid i 7:e månaden. Hon är helt fantastik och jag älskar henne över allt annat.

Hon sov över hos sin syster i lördags och jag var ute och festa med mina vänner. Jag blev as packad och träffas en okänd brud som följde med mig hem. Jag knullade henne sen somnade vi båda. Söndags morgon! Min sambo kommer hem och hittar oss nakna sovandes. Hon skriker att jag är ett stort jävla svin, sen springer hon ut från lägenheten.

Jag har inte hört något från henne sen dess. Jag har ringt och sms:at men hon svarar mig inte.

Vad ska jag göra nu? Det var ju bara ett knull på fyllan som inte betyder något.

Fan känner mig så jävla snuskig

• Svar på tråden Gjort bort mig
  • Anonym (svin)
    Emil2001 skrev 2019-10-16 00:41:38 följande:
    Kaka använda den på rätt person. Är inget sådant svin som dig
    Vi är båda svin. Bara att acceptera 
  • Emil2001
    annabellelee skrev 2019-10-16 01:28:32 följande:

Jag tror och hoppas verkligen att du är ett troll, för om det finns människor som är så hjärtlös och egoistiska därute blir jag rädd på riktigt.

Om du inte är ett troll: rannsaka ditt liv och vad du prioriterar i livet. Just nu verkar din pung vara prio ett. Är det så du vill ha det är förhållanden inget för dig.

Lämna din flickvän i fred och låt henne ta ett beslut krig vad som är viktigt i hennes liv, och hur hon vill att barnet ska få växa upp. Bara backa och ge henne tid att tänka.

Jag är verkligen inget troll. Du är 49 år och jag är bara 18. Kom inte och sig att jag är egoistisk och hjärtlös, du känner mig inte alls.

Just nu verkar du vara en barnrumpa!

Klart som fanken att min pung är viktig, men jag ångrade att jag knullade just den bruden
  • Furienna
    Emil2001 skrev 2019-10-16 01:37:27 följande:

Jag är verkligen inget troll. Du är 49 år och jag är bara 18. Kom inte och sig att jag är egoistisk och hjärtlös, du känner mig inte alls.

Klart som fanken att min pung är viktig, men jag ångrade att jag knullade just den bruden

Aha, så du är så ung. Det förklarar ju till viss del varför du inte är mognare än så här.
  • Emil2001
    Furienna skrev 2019-10-16 01:49:47 följande:

Aha, så du är så ung. Det förklarar ju till viss del varför du inte är mognare än så här.

Aha, så nu när du vet min ålder så är jag inte så snuskig som du trodde? Jag står fast vid att jag INTE är snuskig men döm inte någon efter ålder

Du verkar inte vara så mogen så påstå inte att jag skulle vara en barnrumpa.

Om det var tex dig jag va ihop med så skulle jag absolut inte ångrat att jag knullade en annan brud
  • Emil2001
    Anonym (svin) skrev 2019-10-16 01:29:19 följande:

Vi är båda svin. Bara att acceptera 

Men de svider
  • Anonym (9)
    Emil2001 skrev 2019-10-16 00:39:36 följande:
    Antingen slutar du snacka ditt skit eller så sticker du från tråden
    Ursäkta, men jag har inte snackat skit om dig alls. Jag ifrågasätter bara när vissa påstår att du är samma person som i de andra trådarna. Jag är t.o.m. en av få som INTE kastat skit på dig. Sluta vara otrevlig.
  • Anonym (Fy fan)
    Emil2001 skrev 2019-10-15 21:09:37 följande:

Ja, det har jag.

Vad säger hon?
  • Anonym (man)
    Anonym (svin) skrev 2019-10-16 00:02:29 följande:

Det löser sig säkert om du ger henne tid att komma över det. Det fina med att ni har ett barn på g är att du har rättigheter nu. Hon kan inte undvika dig för alltid. 

Och vad fan har man kuken till om man inte använder den? Ge det tid bara

Ja det är ju tyvärr så att ett barn kommer knyta dem samman tills det är vuxet. Bara för att hon inte kan undvika honom för alltid så betyder inte det att hon kommer förlåta honom.

Det går att använda kuken till annat att svika och förnedra sin partner och mamman till ens barn. 
  • Anonym (man)
    Emil2001 skrev 2019-10-16 01:37:27 följande:

Dina handlingar talar för sig själva gosse lilla. Och det faktum att du sitter och förnekar det visar än mer hur omogen du är.

Att du ångrar dig är väl bra, men allt har ett pris och alla misstag går inte att fixa. Bara för att du ångrar dig betyder inte att hon måste ta dig tillbaka, varför skulle hon vilja det när det finns andra killar som kan behandla henne bättre än vad du gjort?
  • Anonym (Du är inte värd henne)
    Emil2001 skrev 2019-10-15 06:42:05 följande:
    Jag är ingen dålig människa däremot är du ju naturens gång att man blir väldigt kåt om man inte har haft sex på länge. Jag är inget otroget svin egentligen utan en bra kille. Svin facket tillhör jag inte och ska inte heller bli behandlad som en heller
    Kanske naturligt att man blir kåt men är du verkligen så könsstyrd att du skyller på det... Hur tror du NÅGON NÅGONSIN kan lita på dig om det för dig är en ursäkt till att vara otrogen. Om du tyckte det gått för lång tid utan sex så pratar man med sin partner. Man runkar man lär sig andningsövningar för att kunna hålla kåtheten i styr... Vad man inte gör är supa sig full och knulla med andra än sin partner för då är man en dålig människa. Och försöker man sedan skylla på något så vekt som "naturliga drifter" ja då är man inte bara en dålig människa utan en urusel människa. Gör man sedan allt detta när ens partner är gravid är man även en vedervärdig människa. 
  • Anonym (A.)
    Emil2001 skrev 2019-10-16 07:06:59 följande:

Men de svider

Ja, det hoppas jag verkligen att det gör...
  • Emil2001
    Anonym (9) skrev 2019-10-16 08:39:19 följande:

Ursäkta, men jag har inte snackat skit om dig alls. Jag ifrågasätter bara när vissa påstår att du är samma person som i de andra trådarna. Jag är t.o.m. en av få som INTE kastat skit på dig. Sluta vara otrevlig.

Fråga mig direkt då istället om du vill han svar
  • Emil2001
    Anonym (Fy fan) skrev 2019-10-16 09:04:22 följande:

Vad säger hon?

Hon kommer komma hem men att allt kommer. Ara på hennes villor och hon har inte bestämt sig om oss. Men hon har gjort klart att hon tycker att ska är ett svin
  • Emil2001
    Anonym (man) skrev 2019-10-16 10:38:16 följande:

Dina handlingar talar för sig själva gosse lilla. Och det faktum att du sitter och förnekar det visar än mer hur omogen du är.

Att du ångrar dig är väl bra, men allt har ett pris och alla misstag går inte att fixa. Bara för att du ångrar dig betyder inte att hon måste ta dig tillbaka, varför skulle hon vilja det när det finns andra killar som kan behandla henne bättre än vad du gjort?

Den som lever får se
  • Anonym (9)
    Emil2001 skrev 2019-10-16 22:00:39 följande:

Fråga mig direkt då istället om du vill han svar

Du kan inte mena allvar med att det är JAG som snackar skit om dig här!? Ingenstans har jag gjort det! All min respekt för dig försvann just. Smart drag av dig att börja vara otrevlig mot en av de få som har stöttat dig i den här tråden. Men du vill förstöra för dig själv, antar jag. Nu drar jag här ifrån.
  • Anonym (Vv)
    Emil2001 skrev 2019-10-15 06:42:05 följande:
    Jag är ingen dålig människa däremot är du ju naturens gång att man blir väldigt kåt om man inte har haft sex på länge. Jag är inget otroget svin egentligen utan en bra kille. Svin facket tillhör jag inte och ska inte heller bli behandlad som en heller
    Nej, nej såklart du inte är ett svin.
    Du beter dig bara som ett svin.
    Men om du beter dig som ett svin så kan du nog räkna med att du blir behandlad som om du vore ett svin.
  • Emil2001
    Anonym (9) skrev 2019-10-17 10:19:51 följande:

Du kan inte mena allvar med att det är JAG som snackar skit om dig här!? Ingenstans har jag gjort det! All min respekt för dig försvann just. Smart drag av dig att börja vara otrevlig mot en av de få som har stöttat dig i den här tråden. Men du vill förstöra för dig själv, antar jag. Nu drar jag här ifrån.

Skrev bara att du kunde fråga mig direkt! Du överreagerar just nu
  • Anonym (man)
    Emil2001 skrev 2019-10-16 23:13:06 följande:
    Den som lever får se
    Japp, och din tjej får se ett bättre liv med en bättre man och du får förhoppningsvis se att man inte alltid kan bete sig som en röv och komma undan med det, win win för båda
Svar på tråden Gjort bort mig