• Anonym (Wl)

    Nylonstrumpor idag

    Vilka har nylonstrumpor på sig idag

  • Svar på tråden Nylonstrumpor idag
  • Lazzi
    Anonym (Jaså) skrev 2024-03-02 16:03:57 följande:

    Jag är 28 år och använder ofta strumpbyxor, men min generation brukar inte kalla det nylonstrumpor dock haha. Jag fick googla. Brukar använda stayups under kjol och klänning. Hade inte en aning om att vissa män tände på det, vad trevligt. Då får jag börja använda det ännu mer :) älskar att göra män kåta.


    Ja det är en bra ide är ju så sexigt
  • Anonym (ee)
    Sam Ståhl skrev 2024-03-02 08:05:19 följande:
    Så bra att du har hittat det du gillar bäst. 

    Andra hittar andra alternativ som blir deras favoriter. Tur att vi lever i ett land som tillåter varandra att välja fritt precis vad vi känner för, oavsett vad det är för situation, denier, könstillhörighet, klimat, kulör, politisk ståndpunkt, livsstil, social status osv osv osv....Flört

    Ha det bra!
    / Sam
    Ja, men det är inte skadligt att ge välmenande moderåd heller. Vita strumpbyxor ger ett sjukligt intryck och får benen att se likbleka ut. Men visst, om man gillar att se blek och färglös ut så spelar det väl ingen roll att andra tycker det är fult. 
  • Anonym (Jaså)
    Anonym (ee) skrev 2024-03-04 03:38:17 följande:
    Ja, men det är inte skadligt att ge välmenande moderåd heller. Vita strumpbyxor ger ett sjukligt intryck och får benen att se likbleka ut. Men visst, om man gillar att se blek och färglös ut så spelar det väl ingen roll att andra tycker det är fult. 
    Okej nu vet vi att du tycker det. Finns oavsett andra som tycker det är snyggt. Man behöver ju inte trycka ner någons åsikt för att man själv inte håller med.
  • Anonym (Jana)

    Vita stayups är så sexigt...in princip gillar jag alla färger utom hudfärgade...

  • Anonym (Feminin)
    Anonym (Jana) skrev 2024-03-04 16:23:49 följande:

    Vita stayups är så sexigt...in princip gillar jag alla färger utom hudfärgade...




    Vi är väldigt många som det är trevligt att bära  stayupstrumporFörvånad
  • Anonym (ee)
    Anonym (Jaså) skrev 2024-03-04 07:40:20 följande:
    Okej nu vet vi att du tycker det. Finns oavsett andra som tycker det är snyggt. Man behöver ju inte trycka ner någons åsikt för att man själv inte håller med.
    Handlar inte om att trycka ner utan om klassiska fashion do's och don'ts. 

    Att påpeka att kritvita strumpbyxor är en allmänt betraktad modemiss är inte märkligare än att tipsa folk att inte skaffa en anskrämlig mullet eller "hockeyfrilla" som det kallas i detta land. 
  • Anonym (Jaså)
    Anonym (ee) skrev 2024-03-05 08:10:41 följande:
    Handlar inte om att trycka ner utan om klassiska fashion do's och don'ts. 

    Att påpeka att kritvita strumpbyxor är en allmänt betraktad modemiss är inte märkligare än att tipsa folk att inte skaffa en anskrämlig mullet eller "hockeyfrilla" som det kallas i detta land. 
    Alla håller inte med ändå. Dessutom är hockeyfrilla rätt inne igen så du vet haha, det har blivit väldigt populärt.
  • Sam Ståhl
    Anonym (Jaså) skrev 2024-03-05 20:03:47 följande:
    Alla håller inte med ändå. Dessutom är hockeyfrilla rätt inne igen så du vet haha, det har blivit väldigt populärt.
    Anonym (ee) skrev 2024-03-05 08:10:41 följande:
    Handlar inte om att trycka ner utan om klassiska fashion do's och don'ts. 

    Att påpeka att kritvita strumpbyxor är en allmänt betraktad modemiss är inte märkligare än att tipsa folk att inte skaffa en anskrämlig mullet eller "hockeyfrilla" som det kallas i detta land. 

    Det tenderar utveckla sig allt mer till fastlåsta positioner mellan de olika parterna här...Flört

    Hoppas det inte uppstår betting kring vem som ska lyckas få sista ordet! Skulle vara trist om tråden havererar.

    / Sam

  • Anonym (Ettan)

    Jag tillhör dem som gillar vita, men det är knappast tal om färg när det är så tunt som 10- 20 denier. Det blir mest som en dimma eller nyans av det.

    Sommartid i fullt dagsljus kan det vara en brutal knockout. Ser svalt och elegant ut jämfört med bara ben. Varenda hårstrå och ytligt blodkärl lyser igenom, så det är inget bussigt, kamratligt plagg direkt. 

  • Anonym (ee)
    Anonym (Jaså) skrev 2024-03-05 20:03:47 följande:
    Alla håller inte med ändå. Dessutom är hockeyfrilla rätt inne igen så du vet haha, det har blivit väldigt populärt.
    Trams. Du ser inte en enda människa med mullet ute idag. Sånt anskrämligt mode hör till 80-talets smaklösa modeera. Precis som likbleka ben i vita sjuksysterstrumpor.

    Att Zendaya bar hockeyfrilla på en gala lite flyktigt gör det inte till en trend. Även hon såg förfärlig ut i den frisyren. 
  • Gaskarl
    Anonym (Jaså) skrev 2024-03-02 16:03:57 följande:

    Jag är 28 år och använder ofta strumpbyxor, men min generation brukar inte kalla det nylonstrumpor dock haha. Jag fick googla. Brukar använda stayups under kjol och klänning. Hade inte en aning om att vissa män tände på det, vad trevligt. Då får jag börja använda det ännu mer :) älskar att göra män kåta.


    Jisses, du är 28 år och visste inte det? Jag tänder otroligt mycket på det...Skulle vara trevligt att se dina ben i stay-ups. 
  • Anonym (Feminin)
    Anonym (Jaså) skrev 2024-03-02 16:03:57 följande:

    Jag är 28 år och använder ofta strumpbyxor, men min generation brukar inte kalla det nylonstrumpor dock haha. Jag fick googla. Brukar använda stayups under kjol och klänning. Hade inte en aning om att vissa män tände på det, vad trevligt. Då får jag börja använda det ännu mer :) älskar att göra män kåta.


    Underbart, det är många som garanterat ser fram emot att få njuta av dina ben i vackra strumpbyxor och/ eller stayupstrumpor. Glad

    Det finns otroligt många som tycker det är feminint, vackert och sensuellt. Njut av det!

    Lycka till!
  • Anonym (Män i nylonstrumpor??)

    Jag älskar nylonstrumpor på ett par vackra kvinnoben och en sådan här tråd drar omgående mitt intresse.

    Men så ser jag att det är män som poserar i stayups och det ger mig avsmak.

    Tyvärr. 

    Är det bara jag som blir besviken att det alltid är ett fåtal män med fäbless att klä sig feminint som alltid skall visa upp sig i dessa trådar?

  • Anonym (A)
    Anonym (Män i nylonstrumpor??) skrev 2024-03-13 14:03:47 följande:

    Jag älskar nylonstrumpor på ett par vackra kvinnoben och en sådan här tråd drar omgående mitt intresse.

    Men så ser jag att det är män som poserar i stayups och det ger mig avsmak.

    Tyvärr. 

    Är det bara jag som blir besviken att det alltid är ett fåtal män med fäbless att klä sig feminint som alltid skall visa upp sig i dessa trådar?


    Nylonstrumpor verkar mest tilltala män 
  • Anonym (Ettan)
    Anonym (A) skrev 2024-03-13 14:18:45 följande:
    Nylonstrumpor verkar mest tilltala män 
    De flesta kvinnor verkar klara sig ganska bra utan nylonstrumpor. Ingenting de saknar eller längtar efter direkt. Många är t o m glada att det inte längre är på modet. Obekvämt, instängt och så har de en förmåga att kasa ner och gå sönder.

    På plussidan finns förstås att den som har slanka snygga ben, får ännu snyggare och elegantare touch. Det verkar dock inte som det väger upp allt det dåliga med plagget.

    Att män gillar det de ser är kanske högst mänskligt. Det är elegant, sensuellt och ett hårt,
    kvinnligt attribut. Som smink, smycken, urringningar och fräsiga frisyrer. 

    Jag blir också avkrokad av män i nylonstrumpor av alla slag. Har förståelse för att det är en viktig del i XD svängen, men eggande

    och tilltalande blir det aldrig.
  • Sam Ståhl
    Anonym (Ettan) skrev 2024-03-19 20:54:11 följande:
    De flesta kvinnor verkar klara sig ganska bra utan nylonstrumpor. Ingenting de saknar eller längtar efter direkt. Många är t o m glada att det inte längre är på modet. Obekvämt, instängt och så har de en förmåga att kasa ner och gå sönder.

    På plussidan finns förstås att den som har slanka snygga ben, får ännu snyggare och elegantare touch. Det verkar dock inte som det väger upp allt det dåliga med plagget.

    Att män gillar det de ser är kanske högst mänskligt. Det är elegant, sensuellt och ett hårt,
    kvinnligt attribut. Som smink, smycken, urringningar och fräsiga frisyrer. 

    Jag blir också avkrokad av män i nylonstrumpor av alla slag. Har förståelse för att det är en viktig del i XD svängen, men eggande

    och tilltalande blir det aldrig.
    Stackars tjejen på bilden.Tyst

    Dels lär det kännas väldigt obekvämt och det det verkar också vara i en uppvisningssituation där hon inte kan komma utom synhåll heller och iallafall tillfälligt förbättra situationen.

    Dessutom naturligtvis det estetiska som blir pannkaka av alltihop också då både förstärkningen och grenen syns tydligt.

    Sheer to waist och framförallt rätt storlek hade givit så oändligt mycket bättre förutsättningar för ett lyckat utfall.
    Men i det här fallet hade nog barbent varit ett än bättre alternativ...Glad

    / Sam
  • Anonym (ee)
    Anonym (Ettan) skrev 2024-03-19 20:54:11 följande:
    De flesta kvinnor verkar klara sig ganska bra utan nylonstrumpor. Ingenting de saknar eller längtar efter direkt. Många är t o m glada att det inte längre är på modet. Obekvämt, instängt och så har de en förmåga att kasa ner och gå sönder.

    På plussidan finns förstås att den som har slanka snygga ben, får ännu snyggare och elegantare touch. Det verkar dock inte som det väger upp allt det dåliga med plagget.

    Att män gillar det de ser är kanske högst mänskligt. Det är elegant, sensuellt och ett hårt,
    kvinnligt attribut. Som smink, smycken, urringningar och fräsiga frisyrer. 

    Jag blir också avkrokad av män i nylonstrumpor av alla slag. Har förståelse för att det är en viktig del i XD svängen, men eggande

    och tilltalande blir det aldrig.
    Fult oavsett kroppstyp.
Svar på tråden Nylonstrumpor idag