• Anonym (Skäms)

    Varför blev jag kåt? Skäms

    Igår var jag på ett vattengympapass. Det sena passet vid 21.00. Efteråt gick jag in i bastun och där satt en man och två kvinnor. Kvinnorna gick nästan när jag kom. Efter en stund när jag slår upp blicken så ser jag att han är naken under sin handduk och han har stånd. Han blundar och jag låtsas blunda men tjuvkikar. efter någon minut så slaknar han och efter ytterligare någon minut går han därifrån. Jag sitter kvar och jag känner att jag borde blivit arg men istället blev jag upphetsad av det. Jag såg även på bänken där han satt att det måste runnit ur sperma från honom.

    är jag konstigt som inte blev arg och anmälde honom? 

  • Svar på tråden Varför blev jag kåt? Skäms
  • Real Time
    Anonym (Basta) skrev 2022-05-16 16:34:15 följande:
    Har du upplevt det? Att man måste gå igenom allmänna ytor för att komma till en mixbastu? Eller har du endast besökt ställen där bastu ligger i anslutning till dusch/omklädningsrum?
    Ja det har jag upplevt. Där det finns bastu för män i männens omklädningsrum men också en mixad bastu i anslutning till poolen/poolerna. 
  • BreachMode

    Va? Varför skulle du blivit arg för?

    Hade jag satt mig i en bastu och en kvinna hade suttit och blivit kåt där hade jag tagit det som en komplimang eller dragit därifrån.

    Inte fan skulle jag gå ut med någon långdragen process som går ut på att anmäla henne för att mina känslor inte var där.. 

    Är det olagligt att ha en balle som fylls med blod och blir stor ibland?

  • Anonym (Basta)
    Real Time skrev 2022-05-17 12:13:06 följande:
    Ja det har jag upplevt. Där det finns bastu för män i männens omklädningsrum men också en mixad bastu i anslutning till poolen/poolerna. 

    Ångbastu? Eller finns det dusch i anslutning? 


    Skulle man ha badkläder i torrbastun om det var en sådan? 


    Det är ju väldigt märkligt att det i alla sim/bad-anläggningar och spa jag besökt rått förbud mot badkläder i bastun, vilket står på de flesta hemsidor också, och alla dylika den andra skribenten besökt gäller motsatsen? 

  • Real Time
    Anonym (Basta) skrev 2022-05-17 12:34:46 följande:

    Ångbastu? Eller finns det dusch i anslutning? 


    Skulle man ha badkläder i torrbastun om det var en sådan? 


    Det är ju väldigt märkligt att det i alla sim/bad-anläggningar och spa jag besökt rått förbud mot badkläder i bastun, vilket står på de flesta hemsidor också, och alla dylika den andra skribenten besökt gäller motsatsen? 


    Båda varianterna. Dusch finns i anslutning och samtliga personer jag såg där inne hade badkläder på sig och man satt på torra handdukar. Det fanns i en låda precis utanför dörren.
  • Anonym (Skäms)
    Daniel 723 skrev 2022-05-15 07:48:50 följande:
    Hur har det gått, har du sprungit på honom igen?  
    Inte honom. Men en annan man satt naken i bastun i söndags när jag var där. Han satt på en handduk men hade ingen runt sig. Jag har frågat personalen och de har svarat att de flesta har badkläder men att det har följt med sedan gammalt (gymmet är ett av de äldsta i stan) då man bastade naken. 
  • Daniel 723
    Anonym (Skäms) skrev 2022-05-24 16:19:22 följande:
    Inte honom. Men en annan man satt naken i bastun i söndags när jag var där. Han satt på en handduk men hade ingen runt sig. Jag har frågat personalen och de har svarat att de flesta har badkläder men att det har följt med sedan gammalt (gymmet är ett av de äldsta i stan) då man bastade naken. 
    Då får man helt enkelt ta seden dit man kommer. Jag utgår ifrån att du klarar av lite naket utan att ta illa vid?  
  • Anonym (Skäms)
    Daniel 723 skrev 2022-05-24 19:40:57 följande:
    Då får man helt enkelt ta seden dit man kommer. Jag utgår ifrån att du klarar av lite naket utan att ta illa vid?  
    Ja nakna kroppar klarar man väl av utan att bry sig speciellt men det blir ju en helt annan sak när de båda hade stånd. det  känns mer laddat än om det bara är en naken person. 
  • Daniel 723
    Anonym (Skäms) skrev 2022-05-25 08:51:02 följande:
    Ja nakna kroppar klarar man väl av utan att bry sig speciellt men det blir ju en helt annan sak när de båda hade stånd. det  känns mer laddat än om det bara är en naken person. 
    Tror inte du ska hänga upp dig på själva ståndet, det är inget man styr över. Skillnaden är om han suttit rakt upp och ned och onanerat. 
  • Anonym (Basta)
    Anonym (Skäms) skrev 2022-05-25 08:51:02 följande:
    Ja nakna kroppar klarar man väl av utan att bry sig speciellt men det blir ju en helt annan sak när de båda hade stånd. det  känns mer laddat än om det bara är en naken person. 
    Båda? Två personer?
  • Anonym (Skäms)
    Anonym (Basta) skrev 2022-05-25 17:47:11 följande:
    Båda? Två personer?
    Förlåt om jag var otydlig. En man ena gången och en annan man andra gången. 
  • Anonym (Teddy)
    Anonym (Skäms) skrev 2022-05-26 10:20:28 följande:
    Förlåt om jag var otydlig. En man ena gången och en annan man andra gången. 
    När hände det den andra gången?
  • Real Time
    Anonym (Teddy) skrev 2022-05-26 12:50:01 följande:
    När hände det den andra gången?
    Läs så ser du! Blev du kåt denna gången med TS??
  • Anonym (Teddy)
    Real Time skrev 2022-05-26 13:12:43 följande:
    Läs så ser du! Blev du kåt denna gången med TS??
    Ts beskriver en andra situation där en ny man sitter naken på en handduk men hon skriver ingenting om att han hade stånd. Att vara naken är ju inte samma sak som att ha stånd så en pusselbit saknas där tycker jag. Ts får gärna förklara närmre.
  • Real Time
    Anonym (Teddy) skrev 2022-05-26 14:28:35 följande:
    Ts beskriver en andra situation där en ny man sitter naken på en handduk men hon skriver ingenting om att han hade stånd. Att vara naken är ju inte samma sak som att ha stånd så en pusselbit saknas där tycker jag. Ts får gärna förklara närmre.
    Står ju NÄR DET BÅDA HADE STÅND.
  • Anonym (Teddy)
    Real Time skrev 2022-05-27 09:52:50 följande:
    Står ju NÄR DET BÅDA HADE STÅND.
    Det står inte så första gången hon beskriver mötet med man nummer två!!!!
Svar på tråden Varför blev jag kåt? Skäms