Man, 140 cm
Ja, ni läste rätt. Jag är en kort man. Bara 140 cm lång. Finns det någon lång kvinna som kan tänka sej en väldigt kort man. Jag är tacksam för ärliga svar
Ja, ni läste rätt. Jag är en kort man. Bara 140 cm lång. Finns det någon lång kvinna som kan tänka sej en väldigt kort man. Jag är tacksam för ärliga svar
Skulle inte dejta dig TS. Jag har alltid tyckt att långa män är attraktiva >185 men det finns garanterat tjejer som tänker annorlunda än mig. So go for it.
Att hitta en kvinna och är kort kan upplevas som svårt. Men det är det inte.
Mitt tips är att inte verka desperat och att du måste finna en partner.
När jag släppte att jag måste ha nån så vips, så blev det en fru och barn och visserligen skilsmässa sen och en ny förhållande och ett barn till.
Så försök att njuta lite av singellivet och du kommer att möta kärleken.
Jag är några centimeter längre än dig och jag har bara haft tjejer som är längre än mig.
Tack för dom uppmuntrande orden😊
Jag ställer frågan till mej själv också. Jag är inte perfekt. Jag undrar bara varför det är så.
Tack, det var ett intressant svar. Men jag förstår fortfarande inte varför det måste vara just mannen som ska vara stor, stark och beskyddande.
Och, får jag inte ha en avvikande åsikt, utan att bli kallad för kink, eller måste hålla mej i någon mörk gränd, som darkside?
Har kaffedrakens kortväxta kusin hittat hit?
Och, får jag inte ha en avvikande åsikt, utan att bli kallad för kink, eller måste hålla mej i någon mörk gränd, som darkside?
Ok, vad bra.
Tack, det var ett intressant svar. Men jag förstår fortfarande inte varför det måste vara just mannen som ska vara stor, stark och beskyddande.
Jag är en kvinna på 180cm och nej, jag hade inte dejtat någon som var 40cm kortare än jag.
Ok, det hade sett gulligt ut, med klackskor 50 cm kortare. Dessutom är jag smal och tunn