Kortväxt man
Hej! Är här igen. Blir väldigt påhoppad från alla håll. Vi skyller våra barn för internetmobbning, men vi vuxna är inte bättre. Min fråga var, varför väljer kvinnor långa män?
Hej! Är här igen. Blir väldigt påhoppad från alla håll. Vi skyller våra barn för internetmobbning, men vi vuxna är inte bättre. Min fråga var, varför väljer kvinnor långa män?
Det är nog ganska vanligt. Ett sätt att plåga sej själv, ger en stunds njutning
Varför ska du hålla i taktpinnen? Ska inte båda bestämma?
Det är nog ganska vanligt. Ett sätt att plåga sej själv, ger en stunds njutning
Det är väl inte bara jag som fokuserar på min längd? Det är ju många kvinnor här, som har längden som fokus, och kan absolut inte tänka sej en kortis
Det är väl inget måste att tycka om långa män? Det är ju det som är fokus. Borde finnas någon som tycker om korta män. Men tyvärr stämmer min teori
Vad får ni sexuell njutning ifrån? Inget jag har sagt
Tänkte mer på självskadebeteende. Men det är väl ingen här som ber om förlåtelse, mer än jag, och då får jag inte det besvarat
Du skriver ju själv att jag ska fokusera på annat än min längd. Men det enda ni kvinnor verkar fokusera på är mannens längd. Långa män är snyggast skrev någon, långa män ger trygghet, skrev någon annan. Det finns ingen kvinna här som har skrivit att korta män är bäst. Det är väl klart jag har fokus på min längd då?
Det är väl inte bara jag som fokuserar på min längd? Det är ju många kvinnor här, som har längden som fokus, och kan absolut inte tänka sej en kortis