• Anonym (En orolig mamma)

Tidigt med pojkvän? Bara 16 år och sover över hos honom.

Min dotter som fyller 17 i sommar har redan en seriös pojkvän i samma ålder.

En bra kille.

Känns tidigt men alla flickor i hennes klass har pojkvänner. 

• Svar på tråden Tidigt med pojkvän? Bara 16 år och sover över hos honom.
  • Anonym
    EpicF skrev 2025-03-06 11:43:51 följande:
    Jag vet att fl har haft bugg som gör att man kan hara flera anonyma i en tråd. Men normalt så ska detta inte gå. 

Normalnivå? Samma nivå som dig då. Dit hoppas jag aldrig att jag kommer. Är helt enkelt inte min stil. Och sedan skulle jag knappast kalla det för en normalnivå. 
    Det är ingen bugg och har gått i alla tider.
    Är det binära värdet av siffran 0 större än 0? Nej, knappast. Använd det faktumet. Det är väl inte så svårt ens för dig att räkna ut, kanske?
    Normalnivå? Samma nivå som dig då. Dit hoppas jag aldrig att jag kommer.
    Mmmm.
    Och sedan skulle jag knappast kalla det för en normalnivå. 
    Du gjorde det för en mening sedan. Samma rad.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    EpicF skrev 2025-03-06 12:43:08 följande:
    Du har verkligen en låg nivå. Och nej, den nivå sjunker jag aldrig till. 
    Det är det ingen som har sagt. Vi skrev om vad du skulle kalla nivån.
  • Anonym
    EpicF skrev 2025-03-06 12:43:08 följande:
    Du har verkligen en låg nivå. Och nej, den nivå sjunker jag aldrig till. 
    Ska vi ta det här igen så du hänger med?
    DU började alltså citera inlägg som JAG skrivit, för att du skulle jävlas.
    Detta baserade du senare på inlägg som någon helt annan än jag hade skrivit och drog igång en debatt om åsikter som jag aldrig yttrat.
    Allt för att du hittar på att det inte går att skriva en nolla i ett fält.

Det är ju exakt de här problemen vi har med dig på våra jobb. Denna självgodhet och oförmåga att inse att du kan ha fel är skälen till allt snack om dig.
  • Anonym (P)

Den oroliga mamman försvann från tråden i princip på en gång. Det ger en fingervisning om hur seriös ts var.

• EpicF
    Anonym skrev 2025-03-06 12:58:23 följande:
    Ska vi ta det här igen så du hänger med?
    DU började alltså citera inlägg som JAG skrivit, för att du skulle jävlas.
    Detta baserade du senare på inlägg som någon helt annan än jag hade skrivit och drog igång en debatt om åsikter som jag aldrig yttrat.
    Allt för att du hittar på att det inte går att skriva en nolla i ett fält.

Det är ju exakt de här problemen vi har med dig på våra jobb. Denna självgodhet och oförmåga att inse att du kan ha fel är skälen till allt snack om dig.
    Två inlägg och inte för att jävlas. Det är något du fått för dig. 
  • Anonym (Nilla)
    Anonym (P) skrev 2025-03-06 13:04:08 följande:

Den oroliga mamman försvann från tråden i princip på en gång. Det ger en fingervisning om hur seriös ts var.

Ja det kan man ju undra..

Någon som hittar på diskussionsunderlag iaf; )
  • EpicF
    Anonym (P) skrev 2025-03-06 13:04:08 följande:

Är väl tyvärr rätt vanligt på familjeliv. 
  • Anonym (Vanligt)
    EpicF skrev 2025-03-05 21:42:32 följande:
    Det är väl dock inte så himla ovanligt att flickvännen inte fick följa med eller att ledarna anser att sex och sport inte hör ihop. Sex hade de kunnat ha ändå. 

Och även ts dotter kan ha sex med "tennisspelare på toppnivå" oavsett. 
    Jag menade att hans kommentar visade att han normalt hade sex trots att han var tennispojke, men nu var han tvungen att hålla upp några dagar under mästerskapet :) 
  • Noname00
    Anonym (Vanligt) skrev 2025-03-09 15:46:58 följande:
    Jag menade att hans kommentar visade att han normalt hade sex trots att han var tennispojke, men nu var han tvungen att hålla upp några dagar under mästerskapet :) 
    Det är ju bara bra å hålla upp några dagar när dom kör igång igen.
  • Anonym (Vanligt)
    Noname00 skrev 2025-03-11 13:25:10 följande:
    Det är ju bara bra å hålla upp några dagar när dom kör igång igen.
    Vad är bra med att hålla upp?
  • Anonym (Nilla)
    Anonym (Vanligt) skrev 2025-03-12 07:58:23 följande:
    Mer avslappning och mindre aggressioner kanske? Det hjälper säkert i sport.
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (Nilla) skrev 2025-03-12 12:48:14 följande:
    Mer avslappning och mindre aggressioner kanske? Det hjälper säkert i sport.
    Men det är väl tvärtom, man blir mera avslappnad om man har sex. I alla fall om det går. Det är väl det som anses vara problemet med sex och sport, att man tappar kraft och energi om man har sex.
  • Anonym (Anno Nym)
    Anonym (Vanligt) skrev 2025-03-12 07:58:23 följande:
    Killen blir rejält laddad.
  • Anonym (Nilla)
    Anonym (Vanligt) skrev 2025-03-12 13:22:44 följande:
    Men det är väl tvärtom, man blir mera avslappnad om man har sex. I alla fall om det går. Det är väl det som anses vara problemet med sex och sport, att man tappar kraft och energi om man har sex.
    Det var det jag menade. Uttryckte mig kanske lite konstigt.
  • maria4

Jag förlovade mej när jag var 16 år. Tycker inte det är tidigt. Är de före 15 år är de tidigt. Känner du föräldrarna el barnet? Så du litar på att ditt barn mår bra hos dom? Så länge man känner tryggheten att ingen är elak mot ditt barn så tycker ja de ör okej. Men då är d min åsikt o att barnet inte är där de dricker alkohol osv tycker ju jag då eftersom man vet ej hur andra är med alkohol i kroppen 

• Anonym (Anno Nym)
    Anonym (En orolig mamma) skrev 2025-02-26 10:57:11 följande:
    Tidigt med pojkvän? Bara 16 år och sover över hos honom.

Min dotter som fyller 17 i sommar har redan en seriös pojkvän i samma ålder.

En bra kille.

Känns tidigt men alla flickor i hennes klass har pojkvänner. 

Hur har det gått med deras umgänge?
  • EpicF
    maria4 skrev 2025-03-27 21:14:15 följande:

Jag förlovade mej när jag var 16 år. Tycker inte det är tidigt. Är de före 15 år är de tidigt. Känner du föräldrarna el barnet? Så du litar på att ditt barn mår bra hos dom? Så länge man känner tryggheten att ingen är elak mot ditt barn så tycker ja de ör okej. Men då är d min åsikt o att barnet inte är där de dricker alkohol osv tycker ju jag då eftersom man vet ej hur andra är med alkohol i kroppen 

Och du gifte (olagligt) dig vid 17 då eller? Ett år efter förlovningen som är tradition. 

Fortfarande gift?
  • Anonym (Eh)

Tidigt är det inte. Jag var 17 (är kvinna) och då tyckte jag att jag var sen. De flesta förlorar oskulden vid 16-19 år, alltså på gymnasiet. Tidigt är att göra det redan på högstadiet.

Min 12-åring (pojke) har redan nu ett oskyldigt förhållande med en jämnårig flicka. Inte konstigt, de kramas bara och umgås som vänner. Men eftersom han börjat tidigt så förväntar jag mig nästan att han debuterar tidigare än mig (som i hans ålder var ljusår ifrån att komma nära det motsatta könet).

Svar på tråden Tidigt med pojkvän? Bara 16 år och sover över hos honom.