Tidigt med pojkvän? Bara 16 år och sover över hos honom.
Min dotter som fyller 17 i sommar har redan en seriös pojkvän i samma ålder.
En bra kille.
Känns tidigt men alla flickor i hennes klass har pojkvänner.
En bra kille.
Den oroliga mamman försvann från tråden i princip på en gång. Det ger en fingervisning om hur seriös ts var.
Den oroliga mamman försvann från tråden i princip på en gång. Det ger en fingervisning om hur seriös ts var.
Jag förlovade mej när jag var 16 år. Tycker inte det är tidigt. Är de före 15 år är de tidigt. Känner du föräldrarna el barnet? Så du litar på att ditt barn mår bra hos dom? Så länge man känner tryggheten att ingen är elak mot ditt barn så tycker ja de ör okej. Men då är d min åsikt o att barnet inte är där de dricker alkohol osv tycker ju jag då eftersom man vet ej hur andra är med alkohol i kroppen
En bra kille.
Jag förlovade mej när jag var 16 år. Tycker inte det är tidigt. Är de före 15 år är de tidigt. Känner du föräldrarna el barnet? Så du litar på att ditt barn mår bra hos dom? Så länge man känner tryggheten att ingen är elak mot ditt barn så tycker ja de ör okej. Men då är d min åsikt o att barnet inte är där de dricker alkohol osv tycker ju jag då eftersom man vet ej hur andra är med alkohol i kroppen
Tidigt är det inte. Jag var 17 (är kvinna) och då tyckte jag att jag var sen. De flesta förlorar oskulden vid 16-19 år, alltså på gymnasiet. Tidigt är att göra det redan på högstadiet.
Min 12-åring (pojke) har redan nu ett oskyldigt förhållande med en jämnårig flicka. Inte konstigt, de kramas bara och umgås som vänner. Men eftersom han börjat tidigt så förväntar jag mig nästan att han debuterar tidigare än mig (som i hans ålder var ljusår ifrån att komma nära det motsatta könet).