BIM november 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i november.
Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan med beräknat BIM-datum.
Lycka till och håller tummarna för många plus! ❤️
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i november.
Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan med beräknat BIM-datum.
Lycka till och håller tummarna för många plus! ❤️

Hoppas du får fint stöd av vården nu med besök, samtal mm med tanke på ditt senaste avbrytande! Jag gjorde själv ett avbrytande i vecka 20 i mars i år och kan bara tänka mig de blandade känslorna man kommer drabbas av när man väl ser det där pluset som man så gärna vill ha
Men som du så fint skrev får du just nu, bara njuta av vetskapen att du är gravid och det är helt fantastiskt! Det finns även en grupp på FB för kvinnor som blivit gravida efter en sent avbruten graviditet - där kan man bolla känslor och tankar som man ställs inför med andra som gått igenom samma sak!
Hoppas du får fint stöd av vården nu med besök, samtal mm med tanke på ditt senaste avbrytande! Jag gjorde själv ett avbrytande i vecka 20 i mars i år och kan bara tänka mig de blandade känslorna man kommer drabbas av när man väl ser det där pluset som man så gärna vill ha
Men som du så fint skrev får du just nu, bara njuta av vetskapen att du är gravid och det är helt fantastiskt! Det finns även en grupp på FB för kvinnor som blivit gravida efter en sent avbruten graviditet - där kan man bolla känslor och tankar som man ställs inför med andra som gått igenom samma sak!Jag vågar inte tro att det är sant!! 😭🌈♥️

Jag vågar inte tro att det är sant!! 😭🌈♥️

Negativa tester här på äl+13 så jag räknar med att få mensen idag eller imorgon..
STORT grattis 🥹🥹🥹🌈🙏🙏🙏

Grattis!!! 😍😍😍