• Anonym (undrar..)

    hur ofta suger ni av era pojkvänner?

    som rubriken låter undrar jag hur ofta ni suger av era killar??

    Vi hade nyss en livlig diskussion här hemma efterssom killen tjatat i flera dagar ..jag har helt enkelt inte haft lust..dessutom vill han ofta att jag ska göra det när han måste till jobbet om typ en kvart eller nåt, inte nog med att det blir under tidspress, jag blir lämnad skitkåt oxå!! Jag har perioder jag vill ha sex, likadant går det i perioder då jag vill suga av honom... sen tänder jag faktiskt inte på tjat heller... men men. han blev iallafall arg för han tycker inte jag gjort det på länge nu, och han säger dessutom att han alltid måste be om det, fast det tycker inte jag att han måste..

    han säger att jag inte gett honom en avsugning på över en månad, men jag menar att jag gjorde det förra veckan...

    så..hur ofta suger ni av era killar? är det oftast i samband med annan sex, eller blir det rena avsugningar? måste killen oftast be om det eller gör ni det av er själv??

  • Svar på tråden hur ofta suger ni av era pojkvänner?
  • Anonym (villig....)

    Jag vill nog ha mer sex än min sambo och jag tycker med att det är naturlig del av sexakten att ge varandra oralsex. Jag har alltid gett honom det o jag sväljer med men nu har inte jag fått oralsex på ca 9 månader så jag håller på att "strejka" lite just nu....Jag tar detta ganska hårt då jag tror att det är något fel på mig,men jag vet inte riktigt vad jag ska säga heller.vad kan jag göra? Jag vill poängtera att när vi väl har sex så är det riktigt bra förrutom att om det hinner gå för honom så "glömmer" han mig. Tråkigt tråkigt. Hur ska jag prata med honom utan att han blir sårad. kram.

  • Anonym

    Inte särskilt ofta faktiskt, tycker inte att det är jättegott precis, men ibland om man vill kåta upp honom extra eller bara busa lite så!

  • junibarn76

    Villig: Kan du inte bara mota honom neråt mot dina nedre regioner under förspelet? Eller kanske rent utav säga det åt honom.

    Det är fult att glömma sin partner bara för att man själv blivit tillfredställd! Mitt ex gjorde så...numera är han som sagt mitt ex

  • vinnaren

    Jag gör det när han vill, jag älskar det. Otroligt upphetsande tycker jag!

  • Anonym

    varje gång vi har sex, stort sett varje dag alltså. oftast en hel avsugning så att han kommer för att sen fortsätta till vanligt sex där jag kommer.. bästa förspelet för mig. går igång direkt när jag ser honom njuta. Mycket mer upphetsande än när han går ner på mig..

  • Anonym (villig....)

    jo jag kanske kan det,det tråkiga är att han varkligen vet att jag ¨går igång på det jättemycket,så varför gör han det inte.ska komma på något tills ikväll...ler stort.

  • Anonym

    Jag är gravid och spyr hela tiden och har 0 sexlust. Vi brukar annars ha rätt mycket oralsex är väl lite lata av oss ;) Men jag kan inte nu och han fattar tjatar ej tar inte ens upp det. Däremot så kramas vi mer än förr och myser istället. Han får ta hand om sig själv nu och får gärna kolla på porr. Bara skönt för jag kan inte nu. Vi har å andra sidan varit tillsammans över 9 år, och i början hade vi sex flera gånger per dag. Jag har skämt bort honom med mååååånga avsugningar i många år. Så han får hålla sig ett tag till. Sug och svälg trevlig helg!

  • Anonym (dåochdå)

    Jao...det händer inte lika ofta som han slickar mig.
    Men han tänder mer på att ge oralsex än vad jag gör. Jag har lite svårt för "smaken"

    Hur ofta...1-2 ggr/månad kanske?
    Han kanske slickar mig ngn gång i veckan...

  • Anonym

    Så ofta jag får... Och med "får" menar jag när han inte är sjuk i hög feber, sitter hemma och jobbar eller något i den stilen.

Svar på tråden hur ofta suger ni av era pojkvänner?