• Bibob

    Barn födda i nov 06 !!!

    Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

  • Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • Thinner
    madde4 skrev 2007-04-18 11:36:49 följande:
    Gick upp ca 32 kg och har tappat 18 av dem...känner mig något stressad då man ska i sin brudklänning om mindre än 2 månader! Så kom med tips på hur man ska rasa lite i vikt, om ni har några Innan graviditeten brukade jag ligga allt mellan 60-65 kg men känner att jag är väl nöjd om jag kommer mig ner till 75 (är 178 cm lång).
    Kör en intensivkur med NATURDIET eller NUTRILLETTE, det ska jag göra! Bara äta de där pulvret i 2 veckor, så säger det KABOM Ska vi göra samtidigt å se vad som händer?
    Jag ska börja 1 Maj
    I´m Not Afraid Of Dying, But I Am Afraid Of Losing You
  • mexisis
    Thinner skrev 2007-04-18 11:39:04 följande:
    Kör en intensivkur med NATURDIET eller NUTRILLETTE, det ska jag göra! Bara äta de där pulvret i 2 veckor, så säger det KABOM Ska vi göra samtidigt å se vad som händer?Jag ska börja 1 Maj
    jag tror jag hakar på. även om jag hatar pulverdieter och grejer så känns det som att jag inte har nåt val. om 2-3 timmars promenad varje dag inte hjälper vet jag inte vad som gör det hihi vi får väl göra en liten sidotråd för de två veckorna där vi kan peppa varann och gnälla av oss haha
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • Thinner
    mexisis skrev 2007-04-18 12:20:25 följande:
    jag tror jag hakar på. även om jag hatar pulverdieter och grejer så känns det som att jag inte har nåt val. om 2-3 timmars promenad varje dag inte hjälper vet jag inte vad som gör det hihi vi får väl göra en liten sidotråd för de två veckorna där vi kan peppa varann och gnälla av oss haha
    Va skoj! Lättare när man kan peppa skiten ur varandra! Fixar du en "Mammor till NovBebis Banta Bort Tråd"??
    I´m Not Afraid Of Dying, But I Am Afraid Of Losing You
  • Mirremama

    Ni som har tänkt köra pulverdiet, ammar ni ännu eller ger ni tillägg? Jag ammar, så tyvärr kan jag inte haka på er... måste hitta på nåt annat för oss som inte kan pulverbanta


    Stolt mamma till Albin, född 7.11.2006
  • madde84b

    mirremama; Jag ammar inte, slutade när lillan var 3,5 mån då mjölken slutade räcka till så för mig blir pulverdiet bra Men har för mig att man ändå kan köra med nutrilett även fast man ammar, dock så får man bara byta ut ett mål


  • Thinner
    Mirremama skrev 2007-04-18 12:49:29 följande:
    Ni som har tänkt köra pulverdiet, ammar ni ännu eller ger ni tillägg? Jag ammar, så tyvärr kan jag inte haka på er... måste hitta på nåt annat för oss som inte kan pulverbanta
    Jag slutade amma när Hannes var 2 månader så jag kan banta så mkt jag vill
    madde4 skrev 2007-04-18 12:43:24 följande:
    Thinner; Det låter jättebra, då startar jag med den 1 maj Kul det ska bli att följas åt, känner mig mer peppad nu
    Va skoj! Kul att följas åt! Jag börjar alltså min kur på morgonen den 1 Maj, så det inte blir några misförstånd
    I´m Not Afraid Of Dying, But I Am Afraid Of Losing You
  • Thinner
    Bibob skrev 2007-04-18 12:56:29 följande:
    Jag tror bestämmt att jag hakar på!!! nu ska allt bort!!!
    Ja gör det Skrattande Ju fler dessto bättre peppning!
    I´m Not Afraid Of Dying, But I Am Afraid Of Losing You
  • Bibob

    Vilken smak ska ni köra på, drack choklad förut det var den enda jag fick i mig


    Bantning på G!!!
Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!