• Bibob

    Barn födda i nov 06 !!!

    Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

  • Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • Thinner
    Bibob skrev 2007-04-18 13:04:48 följande:
    Vilken smak ska ni köra på, drack choklad förut det var den enda jag fick i mig
    Ingen aning, men kommer köpa NATURDIET iaf, ska kolla vad de har för utbud i vår MAXI butik här istan. Men man ska väl äta 5 påsar om dagen om man är kvinna och det ska jag göra i 2 veckor Kommer bli tufft som satan men jag SKA lyckas
    I´m Not Afraid Of Dying, But I Am Afraid Of Losing You
  • Criffegirl

    Hmmm...jag tror jag hänger på oxå

    Nån som fixat nya tråden??

  • mexisis

    oj, va skoj att vi blir flera jag ammar inte heller längre, slutade helt för en månad sen när mjölken verkade va så gott som obefintlig

    1 maj är ett jättebra datum verkligen, tillräckligt med dar kvar så att man hinner "förbereda" sig mentalt men ändå så pass snart att det känns som att det händer nåt hihi

    vem fixar tråden?


    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • TheCoopers

    Ni är då för gulliga :) Lycka till - se till att ni inte rasar för mycket i vikt Skrattande Inga Nicole Richie här *L*


    Mark Levengood 4 President
  • NoVeMbErBeBiS

    Hoppar in i tråden här och hoppas de e okej....

    Har en dotter som heter Elice född den 2 nov-06.

    Läste långre tillbaka här i tråden att någon hade varit utomlands med sin bebis??
    Vi ska åka till Rhodos i maj och vill nu ha lite tipsinför resan...

    Någon?

  • Tussetösen

    hmm.. vet inte när jag skrev sist.. men jag e sååå nervös inför vår resa nu om snart 1 vecka... vi har bokat en tyskland-resa i juni också idag...

    på fredag ska vi till läkaren igen med allergin och eksemen... har inte blivit bra än..
    avslutning på simskolan på lördag e det också... fullspäckat schema...

    önskar att jag också kunde varit me på bantningen.. inte mycket som ska bort men 2 kilo till iaf.. men jag ammar fortfarande...

  • Kanga1

    önskar och jag kunde vara med men ammar också fortfarande! fast jag har aldrig bantad o vet inte om jag skulle klara det.. har haft ganska tur med ämnesomsättning tidigare men nu sitter det fyra kilo kvar efter förlossningen...

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!