• BimBim o Knorrans Mamma

    buzzador tråden!

    Här samlas vi Buzzadorer!
    Hittade ingen annan tråd som var öppen så startar en ny!
    Välkomna!

    Här kan du bli medlem.
    www.buzzador.se
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden buzzador tråden!
  • Aros

    Oh en buzzador tråd!

    Skickade in min rapport om halstabletterna igår kväll. Det var mitt första paket.

    Ni som varit med ett tag, hur ofta ungefär får ni erbjudanden?


    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • EmA
    Wilda04 skrev 2007-09-03 09:23:55 följande:
    mitt mail med länken är borta, vet nån vart man går in nånstans på sidan? trodde det var under mina kampanjer och raporter men vet inte var man ska fylla i raporten
    Du går in där och klickar på edit eller knappen heter (den med papper eller penna eller nåt, minnet sviker mig lite Sedan hittar du rapporten där.. lycka till.
    Mamma till Tindra 070112
  • tjejk

    Jag har inte rapporterat halstabletterna än men gjort 2 st blixtrapporter. Har bjudit 5st hemma och sambon bjöd i fikarummet på jobbet 8st. Hur många ska man bjuda?

  • MamaKajsa

    tjejk....så många du kan och vill....


    Max, Hugo, Leo, Axels mamma.
  • Vildblomman

    tack! får kolla igen.


    EmA skrev 2007-09-03 15:15:03 följande:
    Du går in där och klickar på edit eller knappen heter (den med papper eller penna eller nåt, minnet sviker mig lite Sedan hittar du rapporten där.. lycka till.
  • EmA
    Wilda04: Hittade du det? Säg till annars så kan jag logga in o kolla ordentligt var det är, vet ju det men blev lite förvirrad när jag skulle svara
    Mamma till Tindra 070112
  • Vildblomman

    jag hittade på det. tack för hjälpen! fattade inte att de var den lilla symbolen allra först på raden...


    EmA skrev 2007-09-03 22:40:03 följande:
    Wilda04: Hittade du det? Säg till annars så kan jag logga in o kolla ordentligt var det är, vet ju det men blev lite förvirrad när jag skulle svara
  • Erika

    Jehooo nu fick jag erbjudane om att vara med i en ostkampanj!!

    JAg får alltid matkampanjer o tyvärr aldrig godis eller liknande, men en ostbricka är ju aldrig fel!!

Svar på tråden buzzador tråden!