• Anonym (plankan)

    Tycker ni killar att det är avtändande med små bröst?

    Jag har väldigt små bröst typ 70a-kupa. Jag skulle verkligen vilja operera mig om jag visste att det var riskfritt, vilket faktiskt inte är. Jag har en del killkompsar som sagt rakt ut att om du vill operera dig så förstår jag det. då kan man ju känna att stora bröst är viktigt för en kille. Jag har rumpa men absolut inga bröst. Seriöst om ni verkligen älskar någon är små bröst avtändande?Jovisst man kanske borde jobba på sitt självförtroende, men där verklignen inte lätt att se alla storbystade tjejer på stranden i minimal bikini, när man själv är platt som en pannkaka.

  • Svar på tråden Tycker ni killar att det är avtändande med små bröst?
  • Nyfiken gul

    ha ha du borde träffa makens bästa kompis!!

    Han är totalt besatt av tjejer med små bröst - helst ska dom knappt ha några bröst alls - då är dom perfekta.

    jag med E-kupa kommer inte på fråga enligt honom o tycker min man har en konstig smak..

    "brösten ska kunna döljas i min handflata" säger han...


    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Anonym (plankan)

    Nyfiken gul: haha ge mig genast hans nummer

  • Kjelle

    Föredrar handfasta mot kojuver
    Men det är ju en smaksak givetvis, som med allt annat

  • Joshua

    Tycker det är snyggare med små. Hellre små, naturliga än stora opererade. Tjejer med för stora får så konstiga proportioner, kan se lite trashigt ut faktiskt. Jag vet att många av mina polare tycker likadant.

  • Anonym (småttingar)

    Om killar man möter bryr sig om en sån sak som storlek på brösten är han väl ändå inget att ha?
    Älskar de dig så älskar de dig precis som du är.

    OM du skulle operera dig, hur skulle det kännas om killen du är tillsammans med inte skulle varit tillsammans med dig om du inte opererat dig? Inte kul, eller hur! Och skulle han varit tillsammans med dig även utan op, så hade du ju inte behövt op!
    Var stolt över dina små bröst!

    Jag har också pyttesmå, särskilt nu efter amning, och min kille älskar dem även om de är mindre än förut.

  • Nyfiken gul

    måste bara tillägga för diskussionens skull att mina E-kupor är helt naturliga så inga missförstånd dyker upp här...


    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • LivingEasy

    Jag älskar tjejer med små bröst...
    Små bröstvårtor och liten vårtgård och min dag skulle va gjord -)
    70 i omfång, då har du smal överkropp men ändå former skriver du.
    Låter som perfekta tjejen....

    Så du ser du kan allt va omtyckt

  • Nyfiken gul
    Joshua skrev 2008-08-08 22:59:15 följande:
    Du är snygg nyfiken gul!
    tack!!   *rodnar lite*
    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Kamme

    Avtändande är det väll inte, såvida dom inte ser helt missformade o direkt fula ut av nån konstig anledning :D

Svar på tråden Tycker ni killar att det är avtändande med små bröst?