• Ninis

    BF februari 2006 Stockholm - del 7

    Ja, här fortsätter vi att tjattra!

    Vi är ett gäng som hållit ihop sedan september 2005.


    * Engla 7 mars 2006 och Elvira 4 juli 2008*
  • Svar på tråden BF februari 2006 Stockholm - del 7
  • alexandr

    Har ni några bra tips på julmarknader man kan gå på i år?

  • Chrizzy

    GRÖNA LUND har en fin julmarknad. den har nu öppnat. sen är taxinge ett tips för nästa år. jag var där i år.

  • Ninis

    Catten,
    För att hålla en jämn förbränning ska man äta två mellanmål om dagen. Men det vet du säkert redan

    Linusen,
    Vad roligt med nya möbler!


    * Engla 7 mars 2006 och Elvira 4 juli 2008*
  • Skogsrå

    Angående julmarknader:
    Jag var på Gröna Lunds julmarknad i söndags, men tyckte inte att det var så värst juligt faktiskt. Mer som vanliga Gröna Lund plus några små bodar med julprylar som man kan hitta var som helst.
    Minna tyckte i alla fall att det var kul att åka karusell - men sen blev hon jätteförkyld och hostig efter den dagen. Så det präglar väl också min upplevelse lite.

    Rosendal tycker jag alltid är mysigt, och Taxinge ska vara jättebra har jag hört.

    Idag är jag hemma och vabbar till kl 14 då farmor kommer, ska sen åka in till jobbet och jobba kväll istället. Minna hostade så mycket att hon kräktes igår kväll, stackaren. Typiskt att hon låg i min säng dessutom... blä.

  • alexandr

    Hoppas Minna kryar på sig snart.

    Taxinge har jag varit på fast jag tyckte det var så komersiellt mer som en jul mässa typ.

    Rosendal låter däremot mysigt tack för tipset

  • Chrizzy

    VI SKA baka in gröna lund marknaden i alla fall. väntar på sambon ska komma hem så ska vi käka snart.
    håller på o fixar en hemsida. vilket pyssel.

  • Chrizzy

    var det nån som skulle flyga till thailand??? tips är nog att inte åka. demonstranter har tagit över flygplatsen i bangkok. sverge försöker ta reda på hur många svenskar som finns där. just nu skuööe jag inte vara där. man kanske inte kommer hem

  • Linusen

    Åh vad skönt med värme Coccos!

    Jag har tänkt att åka till Trosa på julmarknad flera år men inte kommit dit än. Södertälje, ToreKällberget ska vara mysig också om man är beredd att åka bort lite.

  • neenoo

    HAr inte nynässlott ngn jul marknad oxå? Gamlastan?

    Min svägerska hade en hel pyssel väska som hon ordnade till sina syskonbarn. I den fanns nästan alltmassor med olika pysslegrejjor, pärlor, saxar, pennor, kritor, små leksaker, en lite sångpåse, böcker pyssleböcker, pussel mm. Barnen bara länktade efter Väskan när de skulle vara med faster

    Vi brukar ha med ipod med hörlurar. Elsa vill alltid höra "sina" sånger(Så kan vi lyssna på vad vi vill i bilen), vi har mkt barnmusik. Även lyssna titta böcker är poppis.

    Nu är det bara två veckor kvar till vi kan flytta hem igen. Längtar sååå.

Svar på tråden BF februari 2006 Stockholm - del 7